src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Leaving The World Of Mortals...

Emilie för nu facklan vidare i "quizz-temat" då hon svarade rätt på mitt... Det var alltså Boogie Nights som var rätt svar!
Ska bli spännande och se hur långt detta tema vandrar vidare, kanske dör ut helt...
Ja men då får vi starta upp en ny grej...

Skaffade mej ett konto på Rockspot har jag gjort, det enda syftet med det kontot är att försöka marknadsföra mej och min blogg ännu mer.
Dock så var blogg layouten ruskigt ful och enkel om man jämför med denna.
Så därför är jag lite tveksam... Vi får se vad dom säger... tanken är ev. att jag ska spegla min blogg här till den nya... men ännu har jag inte hört någon smidig lösningen eller liknande så troligen kommer jag försvinna där ifrån.
Vi får se... Gjorde denna bild för Rockspot i alla fall i all enkelhet.
Fast denna är mer hur det ser ut när jag uppdaterat och syns bland som andra medlemsbloggarna.


Klickar du på bilden så ser du hur bloggen där ser ut :D

Gårdagen var bra och slapp, gjorde ingenting av värde.
Kvällen/natten var svår... Hade ingen ro i kroppen och huvudet var fullt med tankar så det kändes som mos.
Rastlös, Suckande och Tom...


"Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra jag har tron på mig själv på min sida
"

Dagens Musiktips: Sepultura

Det här är en grupp som jag inte följt på flera år nu efter som jag tycker den är absolut bäst under tiden då Cavalera bröderna är med.
Sen när Max slutade vände jag dom ryggen (1996).
Genren då var Death/Trash Metal, ingen aning om var dom ligger nu som sagt.
Så ska ni kolla in denna grupp rekommenderar jag er att ta allt det tidiga materialet.
 Album att kolla in: Morbid Visions, Schizophrenia, Beneath the Remains, Arise, Chaos A.D., Roots, Against, Nation, Roorback, Dante XXI och A-Lex.
Låten och videon jag bjuder på är en av mina favoriter, minns fortfarande när jag hörde den för första gången och jag vart kär. (Höj ljudet nu ordentligt)


Sepultura - Arise

(När jag nyss lyssnade på låten så vart jag nykär)

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

mm, bloggen var ju en riktig miss på rockspot alltså. inge smidig alls ^^

2009-07-09 @ 13:29:10
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Micke

Sepultura fick in mig på hårdare musik, när jag såg videon till Territory, fortfarande en favoritlåt :)

2009-07-09 @ 13:36:04
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Leena

När börjar du jobba förresten?

2009-07-09 @ 14:16:33
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn