src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Prisoner In Your Mind...

 
 
  
  
 

Korten har nu anlänt, Först ut... Pizzan vi käka, "Värmland" finns att köpa på Pizzeria Isabella och kostar 80kr, ost inbakad i degen och sen väljer du vad du ska ha på.
Mätt blir man kan jag lova!
Poker hänget hos mej på Fredagen och min nya leksak och laptop efter modning av mej :D
Hamburgare och pommes med tillhörande starköl på Lördagen och senare på kvällen Pokerspelande !


Idag ska Kevin till sin doktor för lite koll så nu sitter vi och väntar på att få åka dit, sen blir det hem för ytligare aktivitet.
Först blir det ett bad för att sedan troligen gå ut och leka skulle jag tro, får hoppas på att vädret blir lite bättre bara.
Har varit en underbar helg och nu ser jag fram i mot veckan med Kevin.

I morgon ska ni kolla in dagens musiktips här på min blogg lite mer noggrant.
När jag läste vad  Heyli hade skrivit om sin Sonata Arctica upplevelse så insåg jag att om någon ska köra det som musiktips så är det hon, där med bjöd jag in henne för att "gäst blogga" om det vilket hon tackade ja till.
Är det någon mer där ute som känner att "Jag brinner ju för en grupp och vill göra Dagens Musiktips" så är ni Välkomna att höra av er så får vi se vad vi kan göra.

Dagens Musiktips: Helix
Den här gamla gruppen är ju så kult så man nästan går av.
Vilka killar och vilken musik sen!
Helt underbart!
Hängt med hur länge som helst och där med skapat många hitar och oförglömliga minnen som lever kvar än idag.
Jag bli mållös och vet inte vad mer man kan tillägga utan att vilja rocka vidare till deras låtar.
Album att kolla in: Breaking Loose, White Lace & Black Leather, No Rest for the Wicked, Walkin' the Razor's Edge, Live At The Marquee, Long Way to Heaven, Wild in the Streets, Back for Another Taste, It's a Business Doing Pleasure, Rockin' in My Outer Space, Never Trust Anyone Over 30, Rockin' You for 30 Years, Get Up!, The Power of Rock and Roll, Heavy Mental Christmas och It's Rock Science, NOT Rocket Science!.
Nu sätter vi oss i tidsmaskinen och åker tillbaka till 80-talet.

Helix - Rock You


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Renée

Motörhead skulle jag kunna tänka mig att göra ett inlägg om :)



Den där pizzan såg inte dåååligt god ut :D

2009-07-27 @ 12:35:39
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: kul! :D



jag ska fila på det - hojtar när jag är klar :)

2009-07-27 @ 14:47:03
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Bastardo

Helix! haha, god damn. Det pirrade till i gubben

2009-07-27 @ 15:25:53
URL: http://bastardo.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Åh, pizza pizza pizza - blir ALDRIG less! Men blir grillat ikväll, inte så dumt det heller ;)

2009-07-27 @ 16:42:02
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Renée

vad har du för mail?

2009-07-27 @ 19:13:05
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: petri

så ska det se ut...en riktig manpizza !!

2009-07-29 @ 11:42:01
URL: http://finskvinterninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn