src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Shadows And Dust...

Ja jag har snöat in, låter lite konstigt nu när det är sommar och allt men det är så det är.
Jag damma av säsong tre av Rock Of Love nått jag egentligen skulle ha gjort för länge sen då jag redan sett dom andra.
Bret Michaels är det som söker kärleken i en liten serie, Poison sångaren ni vet?
Hur kul som helt är serien pga. dessa våp han lyckas hitta som är med.
Får kanske återkomma lite mer med ett utlåtande om serien när jag sett hela :D

Igår vart det rätt lugnt, slappa och kolla Rock Of Love, sen kom ju Kevin igår också så då umgicks man så klart med honom och försökte spela poker samtidigt men det gick inte så bra, några öl vart det också men inte alls i några mängder.

Vi käka hamburgare från Mc Orvars och den var lika god som alltid.
Idag är det Söndag och besöket som är här måste tyvärr åka, nått som verkligen känns trist.
Tur man har Kevin här hemma annars skulle det bli för tomt.

Jag löste Internet delningen också för jag har en E-hub som jag kör det via och det funkar kalas.
Nu undrar ni säkert varför jag vill dela Internet?
Jo det är så att jag har fått en laptop, ja ni läste rätt!
Fått! helt underbart och mitt liv har nu förändrats!


Bilder på allt jag ätit och laptopen kommer efter hand så klart!
Tyvärr vart det inga bilder på mej men men...

Dagens Musiktips: Seven Gates (Myspace)

Satan i gatan vad denna grupp svänger, precis sån här dödsmetal är det som får mej att dra på smilbanden.
Dom har inte funnits så länge men det gör dom inte sämre för det, redan hittat sin grej känns det som.
Inte så många album i bagaget men vi hoppas så klart på mera!
Underbart!

Album att kolla in: All in All, Gehenna's Sword och The Angel of Suffering.

Seven Gates - The Serpent's Wheel


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli

haha sitter och försöker skriva lite nu, vet inte riktigt hur de går men :p ska jag göra ett helt inlägg eller ska jag börja som du, "Dagens musiktips:"?



och albumen, ska jag ta med alla eller är det bara dom bra? alla är ju bra iofs men hur brukar du göra? :)

2009-07-26 @ 17:38:29
Postat av: Heyli

åh va bra att du gillade de :) jo jag tog alla album, förutom två remakealbum, lite onödigt tyckte jag eftersom det är samma låtar bara att dom låter lite annorlunda. men du får göra som du vill om du vill lägga till dom :)



de låter bra de, va spännande! :D tacktack igen!

2009-07-26 @ 20:19:11
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: R O C K A B E T T Y

HEY! rösta på mig som sommarens blogg? =) länk finns på min blogg ;D Rock on!

2009-07-26 @ 20:22:15
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Micke

Skönt med laptop :)

2009-07-26 @ 20:34:53
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

sv: Jag köpte den på Buttricks i Sthlm för flera år sen. Tror att det egentligen är en snapsmugg, men jag tyckte den passade bättre som äggkopp :)

2009-07-27 @ 09:52:46
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn