src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Parental Guidance...

 

Medlems antalet i min grupp för bloggen har växt sen sist, nu är det 23 medlemmar.
Igår direkt efter min "Film Special" meddelade jag medlemmarna om detta.
Ahh, du börjar inse vilken fördel det är att gå med där nu?
Klicka på bilden så löser det sej :D

Normalt efter en "Film Special" så brukar jag få massor med kommentarer om den, men denna gång vart det inte så många. Antar att det har med sommaren och alla dess aktiviteter.
Dock fick jag en som gjorde mej varm i bröstet.
Elin Aka Rock Betty: "Först nu fattade jag vad det där märket betydde :O:P"


Ja då har jag lyckas med andra ord, det är ju hela ideén med bloggen typ.
Att tipsa och lära ut nya grejor...

"You say I waste my life away, but I live it to the full
And how you know anyway, you're just mister dull
Why don't you get into the things we do today
You could lose twenty years right away, so we say

We don't need, no, no no no parental guidance here
"

Efter att jag hade hämtat Kevin på dagis så åt vi lite mackor för att ladda upp våra batterier, sen gick vi till Himpa igen för att bada.
Efter lite tjat och lirkande så vågade faktiskt Kevin följa med mej in i den stora bassängen (Jag bär i han) och väl i så ville han knappt gå upp utan bara simma med mej.
Först så klamrade han fast i mej men efter ett tag så gick det bra att jag bara höll i han, i bland halv släppte jag och så länge han inte märkte det så gick det skit bra.
Kanske borde träna lite mer med han nu, är det dags att lära sej att simma redan?
Ingen aning men det är väl inte fel i alla fall tycker jag.
På vägen hem så började det regna så vi vart blöta men vad gör det när vi endå hade varit och badat, dessutom vart det inte så farligt.


Med Himpa så menar jag då Himmelstalunds badet, för er som inte är från stan eller vet vad det är så kan ni klicka på bilden och läsa lite mer om det hela:


Dagens Musiktips: Alice Cooper
Skräck mästaren... Fan vilka låtar och videos denna man har gjort alltså!
Helt otroligt, för att inte tala om hans live shower!
Antar att ni flesta där ute vet vem denna man är och hans verk så jag hoppar på album att kolla in: Pretties for You, Easy Action, Love It to Death, Killer, School's Out, Billion Dollar Babies, Muscle of Love, Welcome to My Nightmare, Alice Cooper Goes to Hell, Lace and Whiskey, From the Inside, Flush the Fashion, Special Forces, Zipper Catches Skin, DaDa, Constrictor, Raise Your Fist and Yell, Trash, Hey Stoopid, The Last Temptation, Brutal Planet, Dragontown, The Eyes of Alice Cooper, Dirty Diamonds och Along Came a Spider.

Självklart blir det min favorit video med han som jag ska bjuda på.
(Synd att det inte är den ocensurerade bara)



Alice Cooper - Poison


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [ROCKABETTY] - en rockertjej som bloggar om rockmusiken, fräcka kläder och accessoarer, awesome things etc, etc.

Sv: Nix, har inte sett filmen, men jag lär nog göra det :D

2009-07-03 @ 14:29:10
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

oh, nice! :)

2009-07-03 @ 16:11:20
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Micke

Nä, tyvärr inga lösa stödhjul. Bara dem som sitter på Robins gamla cykel, men de hör till, tror inte jag blir av med den om jag tar bort stödhjulen. 100 spänn ska jag ha för den om intresse finns eller om du vet nån.

Ang statistgrejen så tror jag inte det finns möjlighet att säga något. Som jag fattade det ska det var något uppträdande som ska filmas, jag antar att vi statister ska agera publik. Btw så får jag ta med en polare eller två, om du vill kan du ju haka på :)

2009-07-03 @ 16:33:30
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Jag tänkte filmen :) hehe, kommenterade lite fel inlägg. Men ja den borde jag se då! Nu har jag länkat dig :)

2009-07-03 @ 17:22:46
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Alabama

Sv; fan vilket tasko du är!!

2009-07-03 @ 17:31:41
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Alabama

Sv; Klart jag fattar. Det var lite, liiiite kul.

tack förresten!

2009-07-03 @ 17:42:15
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Micke

Nu missförstod du tror jag. Jag tar inte bort stödhjulen, behöver dem för att kunna sälja cykeln.



Statistgrejen är den 15/7 klockan 15.30. Strandvägen 2 ligger det.

2009-07-03 @ 17:45:25
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: louise

jadå jag kommer nog kika in här lite då och då:) hoppas du kommer in på min igen:)

2009-07-03 @ 18:41:40
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Sådärja! Nu är jag med i din grupp på Fejjan!

2009-07-04 @ 00:26:14
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Micke

Sv: Jag har aldrig sett det heller. Men det är inte ovanligt att förare är osams. Vissa har säkert slagits i depån där ingen utomstående ser. Bland annat nitade Jason Crump en annan förares pappa en gång för en del år sen.

2009-07-04 @ 09:53:14
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn