src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

As Black As A Midnight Heart...

Ja efter TV6 miss igår då dom sänder fel film som dom ursäktar med "Ett tekniskt fel" så får vi se hur dom löser detta ikväll då dom lovat i två veckors tid på reklamen att dom ska köra Matrix filmerna.
Och denna gång får vi väl hoppas på att dom inte kör fel film.

Coverama III kommer att släppas ikväll, tiden vågar jag inte gå ut med men den kommer ikväll det lovar jag.
Så nu får DU se till att besöka min blogg ikväll igen för att kolla in den.

Idag är det väl stort sett samma känslor kvar i kroppen, tror att det är ångesten över att ha absolut inga planer för Midsommar som spelar in där, men det löser sej nog.
Om inte så får jag väl roa mej själv det brukar jag vara bra på.

"When I saw your face
I Became a prisoner of your eyes
And I would do most anything
To stay and be with you.
"

Funderat mycket, för mycket kanske?
Men undrar när man skulle få säga såna här ord till en tjej man tycker om?!!
Men nu ska vi inte vara såna utan jag trivs ganska bra med mitt liv som det är.
Man får helt enkelt köra på i sina gammal hjulspår och kanske hittar man ett par nya på vägen?!

Dagens Musiktips: Queensrÿche
Detta är en grupp som hängt med länge kan man säga.
Dom kör allt från lite lugna och deppiga till lite mer upptempo och riv.
En skön blandning tycker jag, en humörsgrupp kanske man skulle kunna säga att dom är.
Album att kolla in: EP, The Warning, Rage for Order, Operation: Mindcrime, Empire, Promised Land, Hear in the Now Frontier, Q2K, Greatest Hits, Operation: LIVECrime, Live Evolution, Classic Masters, Tribe, Art of Live, Operation: Mindcrime II, Mindcrime at the Moore, Sign of the Times, Take Cover och American Soldier.
Som ni ser så har dom varit rätt verksamma.
Bästa tipset jag kan ge är att välj ett par album bara och börja lyssna.

"For just one minute, step into my life.
Read the page and
run away with me.
The day I made that vow.
I didn't know then what I know today.
There's so much to say.
I don't know what the future holds
and I'm sorry if I seemed too cold.
A man conflicted in his head"

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Renée

woho! coverama!

2009-06-17 @ 13:43:00
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Anake

Tjohoo !

Ser fram emot coverama ikväll :D

2009-06-17 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn