src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Back In Black...

Ja så var det dags igen att blogga.
Det var faktiskt en skön paus jag hade, nu är man mer laddad och köra vidare.
Ni undrar så klart vart jag varit efter som jag som alltid reser anonymt.
Jag har varit i Stockholm och härjat runt, och det har varit lika trevligt som alltid.
Och jag bara älskar när det blir lite impuls över det hela.
 Får väl berätta hur det såg ut på Lördagen efter som jag aldrig gjorde det.
Det var inget avancerat utan det var lite härlig mat och sen på kvällen var det Öl, Poker och skitsnack.
Jag var lika het på pokerbordet som dagen innan, riktig killer instinkt.
Det bevisade jag inte minns när jag spelade ett 90 bord och kom trea på det, då var klockan rätt mycket och jag var inte den nyktraste eller piggaste för den delen.
Söndagen var man bara seg som sej bör efter sena nätter och mycket öl, så det var bara sega hela vägen hem.
Mc Donalds vart det när jag kom hem så klart för att få det där samlarglaset som jag gick miste om så att säga.
Idag är man så klart inte riktigt 100% men jag har iallafall redan klarat av arbetsintervjun, dom skulle höra av sej igen för ett andra möte om man vart en av dom utvalda vilket jag hoppas på så klart.

Dagens Musiktips: AC/DC
Inte nog med att denna grupp funnits skitlänge och är grymt bra så har dom ju ganska nyligen släppt ett nytt album efter så där 8års tystnad.
Utan dom har även nyligen spelat i GöteborgUllevi och det kan du läsa om här
Vilket dom inte gjort på hur länge som helst heller, behöver väl knappast säga att Ullevi var slutsålt och det gick på 10-15 min?
Här är nog fan det mesta bra med denna grupp så här är det bara välja och vraka.
Album att kolla in: High Voltage, T.N.T., Dirty Deeds Done Dirt Cheap, Let There Be Rock, Powerage, Highway to Hell, Back in Black, For Those About to Rock (We Salute You), Flick of the Switch, Fly on the Wall, Who Made Who, Blow Up Your Video, The Razors Edge, Ballbreaker, Stiff Upper Lip och Black Ice.


"Getting ready to rock
Getting ready to roll
I'm gonna turn up the heat
I'm gonna fire up the coal
I gotta keep that motor turning
I gotta keep that engine clean
I gotta keep those tires burning
I've got the best you've ever seen
"



Cheers!!



Kommentarer
Postat av: M i c k a

Min karl såg dem igår, den fuskapan!

2009-06-22 @ 13:26:07
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

yesbox, det ska jag, hårt som fan ;D speciellt om han inte köpte nån tröja åt mig :O:O:O

2009-06-22 @ 13:52:10
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Välkommen tillbaka till bloggosfären!

Jag tog det ganska lugnt med bloggandet också. I sommar får det nog bli lite sporadiskt skrivande när man hinner, orkar och framför allt har lust.

2009-06-22 @ 17:31:59
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn