src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hiányzol...

Tänkte börja med en fråga jag ställt i bloggen förut och hoppas på svar denna gång.
För jag är precis som Micke nyfiken på vilka ni är som följer min blogg seriöst via Bloglovin.
Jag tror mej veta några av er men dock inte alla efter som antalet prenumeranter dessutom ökat.
Så vilka är ni som följer denna blogg??
(Tack på förhand!)

Gårdagen gick fort, den bara försvann men så är de ju när man varit upp sent och vakna sent.
Vaknade runt 4-5 i morse/natt oxå.
Så har legat och glott  på lite TV-program som man absolut inte brukar se i vanliga fall, dock var inte urvarlet några höjdare men huvudsaken var/är att man hade och göra.
Lyckades somna om sen iaf så det var skönt.

Bra Hångel,Mys och kärleks sånger:
Helloween - Don't Stop Being Crazy

Här börjar det faktiskt med första raderna i texten och sen är resten rätt bra oxå så klart, vem vill inte kunna slänga ur sej sånna här ord till den man har kär liksom??
Underbar...
Första raderna ur texten då:

"You're the one I would pick out in a million
You're the one I would wish for as the friend of my life
If the whole world decided for a colour
Would pixels be any different in you
"

Spelade lite poker igår som vanligt men jag är riktigt grymt dålig nu känner jag, är inne i en lustig period känns det som.
Och jag tror det rör en del annat än just pokern oxå.
Konstiga känslor bor i min kropp eller va man nu ska säga.
Men det går nog över får man hoppas.

Dagens Musiktips: Edge Of Sanity (Wikipedia)
Detta är/var ett av många projekt som Dan Swanö medverkade i, och för er som har koll och vet vem jag pratar om håller säkert med om att han är lite av ett musik geni tycker ja.
Dom var verksamma 1989-1997 och han med en del härliga låtar och plattor under åren.
Ganska lokalt band är det ju oxå då dom flesta kom i från Finspång.
Album att kolla in: Nothing But Death Remains, Unorthodox, The Spectral Sorrows, Purgatory Afterglow, Crimson, Infernal, Cryptic och Crimson II.
Som ni vet så har jag ju yrat om Låten "Crimson" ett par gånger här i bloggen och jag måste säga att det är faktiskt coolt när man lyckas göra en 40min. lång låt!
"Blood Of My Enemies" som är en Manowar låt gör dom faktiskt en grym cover på! 
Detta är absolut ett band som man skulle vilja sett/hört mer av och så självklart sörjer man än idag att dom gick i graven.
Dock har ju Dan Swanö fortsatt i solo och andra projekt som har vart värda att följa men endå inte riktigt samma sak.
Tänkte nu i stället bjuda på en Video:

Edge of Sanity - Black Tears



"When I'm in this state of mind
I'm wishing I was blind.
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

jaaag ^^

2009-06-01 @ 14:36:47
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Leena

Jag

2009-06-01 @ 14:51:22
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Klart man följer!

2009-06-01 @ 14:55:02
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Micke

Japp dig visste jag om med. Följer din med.

2009-06-01 @ 15:36:33
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Heyli

EN ROCKBLOGG!! :D va glad jag blir, inte ofta man hamnar på en sån vill jag lova! jag som verklgen är sämst på att hitta bra musik själv, den här bloggen lär vara perfekt för mig, kommer följa den helt klart :) den där black tears va skön!

2009-06-02 @ 22:57:26
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn