src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Invisible Horizons...

Jag blir så otroligt glad, inte nog med att man vann andra pris i den tävling som Den Lekande Människan hade medans han var i London.
Så har jag fått massa fina och underbara kommentarer för de inlägg man gjort/gör!
För att återgå till Den Lekande Människan.
Så är jag då allså snart stolt ägare av "Svenska Undergroundfilmen Rapeman!"



Är där med inbjuden att gästblogga om den, mer info kommer självklart upp när det sker!!

Det andra jag blir glad över är som sagt alla kommentarer...
Plus att jag lockat till mej yttligare prenumeranter via Bloglovin vilket i sin tur innebär att jag nu ligger TVÅA i "Metal Kategorin" där.

(Bild kommer på det här under, och varför jag har "Blur" på titel och adress på dom andra är bara av den enkla anledningen att jag orka inte fråga alla om det var okej om dom syndes på min blogg, så där av så gjorde jag denna åtgärd)

Så vill du hjälpa mej att klättra mera??
Prenumera på min blogg då via Bloglovin... (Klicka på bloglovin ikonerna i menyn till vänster och bli medlem)
Fördelen då är att du får ett mail av dem varje gång jag uppdaterar och kan på så sätt hålla stenkoll på min blogg, självklart kan du lägga till andra favorit bloggar du följer där oxå :D
Tack på förhand!




"I'm lookin' out for number one / number one"

Fattar dock inte varför min "Knuff" fungerar som den ska då det är helt tomt i "Bloggar som ofta länkas"
Jag länkar ju andra bloggar osv ju, jätte kul att det står att andra länkar hit så klart men jag vill ju ge nått tillbax oxå via den funktionen.
Hur om helst vet ni troligen vilka ni är endå!!
Ska man oxå lita på den så "Totalt 6 länkar senaste 4 veckorna." vilket är hur skoj som helst!!

Allt detta är ett kvitto på att jag gör bra saker i min blogg och vill bara på detta sätt yttligare en gång säga: -"Tack alla som läser och följer min blogg!!"

Kan halv avslöja redan nu att jag förberett en "Film special" och med tanke på det regniga vädret är det väl oxå perfekt om jag lyckas släppa den redan i kväll??
Lovar inget men planerna finns.
Kommer "Marknadsföra" den som vanligt... Men håll ögonen öppna för det!!

Yttliggare en "Coverama" ligger och trycker och bränner i bakfickan...
Inget planerat relese datum på den...
Kanske borde fråga ER?!!

NÄR vill ni ha den?
Kan ju faktiskt göra TVÅEN månad oxå. (Om ni inte kan hålla er och vill ha den SNART)

Dagens Musiktips: Persuader
Efter som jag skrev om Sabaton igår så tycker jag att dessa passar perfekt då jag alltid tyckt att dom ligger rätt nära varandra musik mässigt.
Gillar oxå hur dom slänger in små stänk av lite råare toner i sin "Power Metal".
Text ämnena är jag lite osäker på i detta fallet då jag inte lyssnat i mej så mycket på detta bandet men svänger det kan jag garantera att det gör.
Förfests musik precis som andra grupper är det så klart.
Detta är kanske lite mer lätt smält i bredare miljöer dock.
Insåg att dom hade en grym och finulig logga oxå!!
Men innan vi tittar på den så är album värda att kolla in som följer: The Hunter, Evolution Purgatory och When Eden Burns.
Inte så många än allså och där av hoppas jag verkligen att dom kommer fortsätta sin karriär och släppa mer.
Jag vill iaf se mer av dom och deras grymma logga!

 

Att dom sedan lånat ett citat från filmen "Malice" i låten "Twisted Eyes" är så klart en cool grej.
(Rätt bra film om jag minns rätt oxå.)
Så här är citatet: "You ask me if I have a God complex. Let me tell you something: I am God."

Kanske lika bra att bjuda på den låten...

Persuader - Twisted Eyes

 

"When you search for your inner light
And you've opened every door
I come to see you again
Like so many, many times before
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli

jag tror jag vet varför knuffgrejen inte funkar för dig, för att du ska synas på knuffs listor, måste du klicka i "visa hela rssflödet" och jag ser att du inte har gjort det. du kan läsa mer om hur du gör det och om rss och knuff i ett inlägg jag skrivit här http://heyli.blogg.se/2009/april/bloggtips.html



jag tror att det va från renées blogg jag hittade hit, hon hade listat alla som prenumererade på henne, och du va med där om jag inte nu minns helt galet :p och jaa jag följer dig redan, man måste ta vara på dom få rockbloggarna som finns ju!



absolut, webdesign är bland det bästa jag vet, så kul att sitta och greja och testa nya saker! älskar då jag får till nåt som ingen annan har, vill att min design ska vara egen :) lite datanörd men vafan då kan jag vara de :p



ska kika runt lite mer här på din blogg nu :)

2009-06-03 @ 14:51:51
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

men va bra, ploppar nog upp nästa gång du länkar nån ska du se :)



jo, man blir ju aldrig helt nöjd, alltid är de ju nåt som måste ändras :)



ha kikat lite, vågar inte gå in på kategorin youtubevideos tyvärr eftersom min dator alltid hänger sig när det är för många klipp samtidigt på en blogg.. tar typ en kvart innan man kan göra nåt igen då.. :S



måste dock säga att jag tycker dina inlägg är lite struliga, med alla länkar och fetstil överallt, jag blir snurrig :p men visst, sätter man sig ner och verkligen läser allt så blir det ju intressant. men alla skriver ju som dom vill, jag kommer tillbaka hit ändå jag :)



det är redan mouseover i mina infoknappar, vänta tills sidan laddat klart helt så får du se ;)

2009-06-03 @ 15:37:48
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

coolt, tack! du står nu med bland mina länkar också :)

2009-06-03 @ 15:46:57
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Renée

kul för dig ;D

2009-06-03 @ 15:54:25
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: sopsäck?

2009-06-03 @ 15:58:57
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Heyli

jo de är nog synd att jag missa den, kanske kan klicka in mig och testa nån gång, vem vet de kanske går bra också :)



jag är ingen filmmänniska, orkar aldrig läsa filmrecensioner eller ens på baksidan av en film haha pojkvännen brukar få läsa om vi ska hyra och sen får han säga om jag skulle gilla den eller inte, jag tittar bara på bilden på framsidan :p jag är världens lataste kanske jag ska tillägga! kanske därför också jag vill se direkt på bloggar om det är nåt som intresserar mig, i det här fallet va de din header för det stod hårdrockare där, hade det inte stått det hade jag klickat bort bloggen på en gång. jag läser inte hela bloggar, jag skummar igenom och det är svårt i det här fallet :p



nu fattar jag ingenting, har 8 mouseover i min blogg :p kul att du gillar designen iaf :) och tack för den andra komplimangen :)

2009-06-03 @ 16:08:00
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: njae.. är väl våtdräkt isf. baddräkt är tantigt.

2009-06-03 @ 16:10:57
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Heyli

de funka fan va bra de vart :D

2009-06-03 @ 16:38:13
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn