src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Lonely Is The Word...

 


Ja då var det dags igen, förutom den obligatoriska "Nordic WSOP $1 000 Freeroll" så spelade jag en annan turné som jag fick reda på igår att den fanns. "Söndagsparty Med Filip & Fredrik Freeroll"
Där gick det mycket bättre än i den första som jag spelade skit dåligt på.
Dock så spelade jag halv dåligt precis innan paus och pengar utdelning men jag lyckades iallafall hålla mej kvar.

Av 2047 spelare så kom jag på 377:e plats och det gav $0,58
Statistiken:



"I refuse to breakdown
I won't Cry, I won't Cry
"

Idag är det så som vanligt efter dom här helgerna när man fått lämna Kevin på dagis.
Blir fan skit nere då och bara vill ligga och stirra ut i tomma intet.
Vi har iallafall haft en underbar helg med en del äventyr så det får man vara nöjd med så klart.
Men endå så är detta så jobbigt....

"Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand
"

Bra Hångel, Mys och kärleks sånger:
Alice Cooper - Die For You

Ännu en mästerlåt inom denna kategori, helt perfekta textrader att sjunga med till eller mima till och titta djupt in i ögonen på den man tycker om.
Resten kommer då lösa sej och inom kort så lär ni pussas, hångla och kramas.
Good Luck!!

Dagens Musiktips: Dream Evil
Detta är ytligare en svensk grupp som jag bara älskar, dom har så härligt drag i sina låtar och refränger så det svartnar för ögonen, absoluta favorit låten måste nog ändå bli "The Book of Heavy Metal (March Of The Metalians)" där är det bara att lyssna på låten eller läsa texten så förstår man ganska snart.
Den är så sann, så sann.
Sett dom live har jag också fått göra och det var mej en stor ära!!
I Norrköping på "The Crash" var det oxå och det är fan inte fy skam!!
Album att kolla upp: Dragonslayer, Evilized, The Book Of Heavy Metal och United
Så fort dom kommer med nytt album så kommer jag vara en av dom som kastar mej på det iallafall.

En favorit i repris:



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli

dream evil är ju bra! dom få låtarna jag hört i alla fall, gillar unbreakable chain! :)

2009-06-08 @ 11:40:47
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Micke

Blir barnledig nästa vecka. Men om vi kan börja tidigt en vanlig dag, eftersom jag ska jobba dan efter, så går det kanske då.

2009-06-08 @ 15:22:20
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Haha, ja det är mystiskt vart han har fått det ifrån kan jag tänka mig :P Blir nog en riktig liten rocker det där! Vår trummis ska få en liten flicka nu i September, ska lära henne allt jag kan (går jävligt fort).



"Diplom"



Diplom utfärdas till Gromgoth för utomordentligt deltagande med att ta sig igenom virriga Zolyras labyrinter och fallgropar av text. Då det är en svår uppgift att försöka förstå vad Zolyra yrar om i sina maratoninlägg utfärdas även en stor eloge och guldstjärnor i kanten.



Tack och välkommen till fortsatt deltagande!

/ Zolyra







2009-06-08 @ 16:34:04
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: M i c k a

har ni några spännande band på the crash nu under sommaren eller? (:

2009-06-08 @ 17:15:29
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn