src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Shadows In The Flame...

Ja nu är det Måndag igen och man har överlevt ytligare en helg full med äventyr.
Var spännande och roligt måste jag säga.
Dock har jag redan lite små ångest över helgen som ska komma nu, dvs. Midsommar.
Jag har verkligen inga planer alls, snacka lite lätt med grannen och fråga vad dom skulle göra om vi kanske skulle hitta på nått, typ grilla eller nått, dock kommer det troligen regna som vanligt på Midsommar.
Vi får se hur det löser sej.
Jag får väl hitta på nått kreativt själv annars liksom.
Dock verkar dom flesta av polarna redan ha planer så ja... Äh, de löser sej!!!


"As the day begins to fade
Eventide's when i'm afraid
I'll never know if you appear
But my senses say you're near


Känns inte som jag har så mycket mer att ge i detta inlägg då jag planerat ett till som kommer direkt efter så jag gör som så att jag hoppar på...

Dagens Musiktips: Morbid Angel

Detta är ännu en dödsmetal grupp som ligger varmt om hjärtat, vilka killar!
Dom kan verkligen sin sak och det kanske inte är så kontigt efter alla dom åren dom har haft i branschen.
Många härliga solon och sångslingor blir man bjuden på, omslagen är faktiskt snygga och jag är grymt imponerad av deras stilrena och coola logga.
Här är det låtar som bjuder på allt från dom lite lugnare och tyngre till dom snabba mangel låtarna som man blir fullständigt krossad av.
Texterna innehåller nog mest satanism, paganism och anti-kristna budskap.
Inte tänk så mycket på det men det kan nog stämma...

Album att kolla in: Altars of Madness, Blessed are the Sick, Covenant, Domination, Entangled In Chaos, Formulas Fatal to the Flesh, Gateways to Annihilation och Heretic.

Nu när ni kollar igenom namnen så upptäcker ni säkert den andra coola grejen med detta band, dom har släppt all sina album i bokstavsordning. A, B, C... Ja ni fattar.
Och nej jag glömde inte "Abominations of Desolation" men efter som det inte släpptes förens 1991 så blir alltså "Altar of Madness" deras första skiva.
Tänkte bjuda på låt och video till en av mina favorit låtar.


Morbid Angel - God of Emptiness



"Let the children come to me
Their mother loves me, so shall they
Woman, bleeding, ate my gifts
Man was close behind
Just like a snake I'm slithering
Thru my world divine
And like the cat I'm stalking
I'll take your soul and You'll
Be like me
In emptiness, free
"

Cheers!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn