src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Stranger Aeons...

Ja idag känns allting mycket bättre måste jag kanske börja med att säga, gårdagen var riktigt skit och gick i irritationens tecken.
Inte lätt när man får en dålig start på dagen.
Idag ska jag vara lite mer verksam, det är iallafall planen sen får man ju se hur det går.

Är sugen på att spela nått nytt spel men efter som man har så kass dator (Oftast är det grafikkortet den klagar på) så verkar det bli tufft.
Kollade runt på min favorit sida efter spel Yougamers.
Och anledningen till att jag gillar den är att dom flesta spelen finns där med det bästa är nog att man kan testa direkt på sidan om man klarar av spelet eller inte för den "mäter" din dator mot vad som rekommenderas.
Skit smidigt...

Dock pallar inte min dator dom flesta nyare spelen...


"Put yourself in our hands, so our voices can be heard
And together we will take on all the world
Put yourself in our hands, so our voices can be heard
And together we will take on all the world
"

Dagens Musiktips: Immortal
Detta band har jag säkert tjatat om förut men inte på detta sättet.
Det här är alltså ett norskt black metal band av mycket hög rang, allt dom gör/gjort har varit bra.
Du kan alltså köpa deras nya platta utan att oroa dej för du vet att det kommer låta Immortal
Att dom sedan spelat på årets Sweden Rock Festival gör inte saken sämre.
Dessutom uttalade dom sej så här: -"It was Immortal´s first show ever in Sweden, and we will definitely be back next year."
Album att kolla in är då en lång lista: Immortal, Diablical Fullmoon Mysticum, Pure Holocaust, Battles in the North, Blizzard Beasts, At the Heart of Winter, Damned in Black och  Sons of Northern Darkness.
Inte nog med det men äntligen så lär ett nytt album komma också!!
Som jag har längtat!!
"All Shall Fall" kommer det att heta och kommer troligen ut någon gång i höst (Om man ska lita på hemsidan)
Här kommer bara en av många anledningar till varför man älskar denna grupp!!


Immortal - One By One



"Aeons ago the legends tell we rode onward
Led astray by the northern chaos gods
Calm before the storm we came from the north...
Horses roamed in the open landscaped
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Chris

Förbannat bra gig kan jag informera om att det var! :) Även fruktansvärt roligt med ett black metalband som har självdistans men ändå kör på med en übertrue image!

2009-06-11 @ 13:54:45
URL: http://chrisbertzell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn