src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Hour Of The Witching Dance...

 

Där ser man vad fort det kan gå, klagade på att det gått skit igår och nu får jag skriva lite pokersnack.
Härligt!!
Hade väl ingen direkt känsla för spelet men endå så lyckades jag hitta nån form av rytm och fick lite bra händer så det gick bra.
Tog bara en hand att visa upp för er: Grimgoth vinner potten (5050) med färg, ess hög 
Minns jag inte helt fel så rädda den mej för vidare spel.
Ja finns väl inte så mycket mer att orda om?
Av 6854 spelare så kom jag på 506:e plats och det gav $0,40
Statistiken:



Eftersom jag nämnde Dark Funeral för några dagar sen här i bloggen (I Inlägget "Az Vagyok Aki Voltam...") så kan jag avslöja att jag fick ett nyhets brev/mail igår med glada nyheter.
Korta rader från mailet så ni fattar vad som är på gång!

"Finally. We have a date set for our much delayed studio session!

On July 10 (yezz, the day after we play the Rockweekend Festival in Kilafors, Sweden) we will enter Abyss Studio together with Peter Tagtgren to begin the recording of our new, yet untitled, full-length album."

Lite annat intressant är även detta:
"As I previous mentioned, the new album will definitely be our most varied album thus far, perhaps a little bit toned down compared to its precursor, but still carry on with the same spirit and strength as always."


"This time we will offer more than one non blast beat (means heavy song) too. And some of the material will probably come as a surprise, as it's not all typical Dark Funeral style, which I personally find very inspiring. And I can't wait to nail this new album once and for all."

Äntligen!!
Hoppas den kommer då snart efter detta, väntat som sagt läääääääänge på detta släpp!!

"listen crowd
I'll tell you everything
though I have to say
I don't know much
talking about a past
and future secret
"

Idag börjar jag mer och mer få tillbaka mej själv känns det som och jag vart glad för en del kommentarer som rammla in här på bloggen oxå.
Tack oxå till er som svarade på min "Bloglovin" fråga oxå så klart.
Dom flesta hade jag nog koll på endå.



Sweden Rock Festival

Nä dit ska jag inte...
Känns fördjävligt!
Många av mina polare ska det dock, är inte ett dugg avundsjuk!
Hoppas att ni har kul där nere och att ni röjer och dricker öl för mej med.
*gråter*

Dagens musiktips:
Sabaton
Detta är ett Svenskt band som det verkligen har gått bra för.
Erkända i en del länder och dessutom tunerat med Edguy och Drangonforce, nu kan dom stå på sina egna ben.
Dom behandlar mycket krigs historia i sina texter.
Sköna refränger och melodier är väl en liten led stjärna.
En annan cool grej är att dom använder en kvinnlig dator röst i t.ex låten "The Nature Of Warfare" och den är enligt mej grymt lik den som är i spelet Unreal Tournament.
Kanske har dom lånat den??
Album att kolla in: Fist For Fight, Primo Victoria, Attero Dominatus, Metalizer, Cliffs Of Gallipoli och The Art Of War.
Självklart kommer det bli intressant att följa deras framtida karriär.
Tror jag såg som live på Sweden Rock Festival (året minns jag inte)

"Your eyes will see
The dawn of the day
And the writing
On the wall
Those words that stare
Into your soul
And to yourself
You will befall
"

Cheers!!

    


Kommentarer
Postat av: Micke

The Crash såg du väl Sabaton på med??

2009-06-02 @ 15:36:10
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn