src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Rumor...

Igår hade jag besökare rekord här på min blogg, eller I-förrgår och igår kan man säga.
Kul som fan. Och det har inte varit lite besök heller.
Dock beror detta på min två fullträffar som jag la ut på Pusha.
Det första inlägget som vart populärt var inlägget "För Samlare..." som vart en het länk efter bara ca 10min.
Det andra inlägget som vart som en nagel i en del ögon var också "Sveriges Första Metalkyrka..."
Dock har besökare antalet dykt ner till normalt idag men det var skojigt så länge det varade.
Rekommenderar denna tjänst för er som vill ha fler besökare och sen är det bara att hoppas på att du får lite såna fullträffar som jag.
Dock förstår jag mej inte på fenomenet att aktiviteten går ner till helger, tycker att det borde vara tvärt om, men icke, veckorna är det mer folk som är aktiva än på helgerna.
Micke som jag diskuterade detta med höll med mej och förstår sej inte heller på det!!





Vill också med detta säga är du medlem på Pusha så se då till att pusha mina andra inlägg också så som mina "Filmspecial" och "Coverama"

Medan vi endå är inne på ämnet så har jag bara fått en röst om när Coverama ska släppas.
rösten kom ifrån: Rebecca och såg ut så här: "Lägg upp den nya Coverama III imorgon :)"
Så hon med andra ord se den idag?
Har andra planer för vad som ska upp idag men vi får se... Fick jag bestämma så kommer den till Söndag.
Se till nu att rösta på när Coverama III ska komma, det kan du göra HÄR

Glömt att berätta om min dag igår kom jag på nu.
Jag var hos min "back in the days" polare, det började med att vi satt ett tag och drack öl och snackade sen vart det lite Buzz Mega Quizz, alltså jag vet inte vad det är med dom spelen men jag suger verkligen.
Dock kom vi fram till att det är mycket vem som hinner först att trycka och vilka kategorier och frågor som kommer.
Sen får man inte glömma faktorn att man vet så väl men trycker fel endå.
Kul spel är det iallafall och egentligen var det inte så farligt med stryk jag fick eller så förnekar jag bara.
Det vart sen iallafall att kolla läget på Piccolo Mondo där vi träffa på lite annat folk vi kände för att senare gå gemensamt ner till Mc Donalds för lite fylle käk och sen gick vi hem till en och kolla lite Stanley Cup men då klockan börja bli sent och ögonen vart tyngre så gick jag hem och landade hemma runt 03:00+ hugget.

Idag får vi se vad som händer, kanske det blir en favorit i repris idag?
Annars blir jag nog hemma med ett par kalla eller liknande.
Wanna join??

Kommit på att Grov Svart Portion som jag snusar lite nu är sliskigt söt i smaken efter ett tag.

Dagens Musiktips: Dimmu Borgir
Detta är en norsk black metal grupp som genomgått en hel del resor i sin musik.
Från det kanske lite mer enkla och skitiga soundet till det mer välrakade och tyngre soundet.
Allt går hem hos den som gillar black metal tycker jag.
Som vanligt i denna musikstil så bjuds det också på en hel del bra musikvideos. 
Album att kolla in: In Sorte Diaboli, Stormblåst, Death Cult Armageddon, World Misanthropy, Puritanical Euphoric Misanthropia, Spiritual Black Dimensions, Godless Savage Garden, Enthrone Darkness Triumphant, Devil's Path och For All Tid.

Dimmu Borgir - The Serpentine Offering




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

190 tror jag allt gick på, men då köpte jag till läsk och en sallad med. Tur att man gör detta typ bara en gång i månaden hehe

2009-06-13 @ 14:33:45
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn