src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vad Kan Du Om Britney Spears?

Efter 16 frågor om henne och hennes karriär typ så vart resultatet uruselt som väntat nästan!!
Testa detta på kul som jag gjorde...
Rapportera gärna ditt resultat oxå till mej...

Resultatet:

"Hmm...nja
Prova en gång till. Bättre kan du!"

Allså avslöja dom tyvärr inte hur många frågor exakt man hade rätt på, men men...

Testa detta du oxå nu och se det som en "utmaning"!!

Lite andra skojig nyheter så här på kvälls kvisten!!

Imperiet släpper box
"I nästa vecka kommer en fem cd-skivor stor box med legendariska 80-taletsbandet Imperiet. "

Cirkus Springsteen i Sverige igen!
"Nu kommer "The Boss" till Sverige för 16:e gången."

In Flames hetast på Sweden Rock
"Göteborsgbandet In Flames är ett av dragplåstren när Sweden Rock går av stapeln för 18:e gången."

Ozzy stämmer sin gamla bandpolare
"Black Sabbath-sångaren Ozzy Osbourne stämmer sin före detta bandpolare Tony Iommi."

"Ghostbusters" blir tv-spel
"Spökjägarna i 80-talsfilmen "Ghostbusters" flyttar över till tv-spelsvärlden."




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Wera

Åh! Imperiet ftw!

2009-06-02 @ 21:52:19
URL: http://weragr.blogg.se/
Postat av: ävelicious

tack för din röst :)

2009-06-03 @ 11:50:26
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Heyli

haha nä tyvärr inte ens dina alldeles för mycket fetstil för mig :p haha men jaa jag kommer läsa här för att hitta lite ny musik, sen lär jag ju läsa om det andra du skriver också, eller i alla fall skumma igenom :p



jo, jag ser ju nu att de är ju lite poker, musik och filmbilder i headern, inte tänkt på de förut :p



haha ja de va ju nån som sa de, men jag går nog mer på utsidan ändå i början, ytligt kanske men mjaa så är jag :p



ja men precis, alla har ju olika intressen, jag älskar inredning och webdesign jag :)



jaha! nu fattar jag :p SMART tänkt där, jag har faktiskt tänke göra den till mouseover, men ville ju då såklart ha en egen bild, men då får man ju inte med hur många prenumeranter man har.. men om man tar den blåa som finns också, då kan de ju funka! tack för tipset ska testa på en gång :)

2009-06-03 @ 16:30:20
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn