src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Yesterdays News...

Ja igår var det spelkväll hos Micke och det var lika trevligt som vanligt, tyckte dock att mina öl gick åt lite väl fort men men.
Vi avslutade kvällen med ett spel som heter Pain och i det spelet gjorde jag denna snygga grej :D




Så här såg jag också ut innan jag gick till Micke och efter då.
Först: Tveksam över det regn som föll
Efter: Halv sur över att ölen tog slut så fort.

Dagens Musiktips: Lake Of Tears
Detta är ett band från Borås som spelar lite flum rock men dom gör det bra satan.
Sett dem live när jag var i Borås, plus att jag fått varit i deras replokal och sångarens bakgård.
Tur man känner folk som känner folk lite varstans i detta avlånga land.
Dom kör då som sagt allt från lite flummigt,deppigt till mer upptempo, otroligt skön mix som man snabbt vänjer sej vid.
Album att kolla in: Greater Art, Headstones, Lady Rosenred, A Crimson Cosmos, Forever Autumn, Sorcerers, The Neonai, Greatest Tears vol II, Greatest Tears vol I, Black Brick Road och Moons and mushrooms.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 10:56:05
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn