src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blood And Whiskey...

Jaha, nu sitter man här igen då.
Gårdagen vart inte alls som jag trodde utan den fick en liten "twist", det är nämligen så att mitt X ringer mej och säger hon måste upp till sjukhuset för hon gjort illa foten, så hon undrar då så klart om jag kan ta Kevin några dagar extra och det tackar man ju inte nej till, det visar sej att hon då har en spricka i foten å fick gipsa den.
Så nu har jag min underbara solståle här idag :D
Vad vi ska hitta på idag har jag faktiskt inte en anning om för så långt har jag inte kommit i "planeringen" men vi ska nog kunna syssel sätta oss på nått lämpligt sätt skulle jag tro.

Kom på att jag glömde skriva om två program jag såg på Discovery Channel som var/är bra.
Det första heter Time Warp och det prgrammet går ut på att dom t.ex spränger grejor eller likande och först kör dom det hela i vanlig hastighet med kameror, sen kommer det coola, dom kör det hela i slow motion och flera gånger och olika vinklar.
Ett program att rekomendera allså!

Det andra var Framtidens Värld och just detta program handlade om framtidens tåg, satan vilka ideér dom har allså!
Och fort kommer dom kunna gå oxå så klart, finns redan en del modeller som används redan och som fungerar bra, men självklart håller dom på att förbättra dem och utveckla dem.
Den jag fastna mest för och tänkte skriva lite mer om var ett tåg som dom kallade "gravidations tåget".
Det skulle iaf gå ut på att de skulle borra hål genom jorden och sedan ha en tunnel som tåget skulle gå i.
(Ja du läste rätt)
Det skulle gå genom mitten och då allså genom jordens kärna och allt.
Detta känns lite riskabelt tycker jag, menar hålla på att borra massa hål i jorden??
Den är liksom intakt av en anledning! Vem vill bygga ett hus på en grund som det är massa hål i?? Kan bara sluta i katastrof anser jag!
Dock så hade de inte kunnat lösa det hela med tunnel material som skulle hålla för värmen eller det tryck som blir, men då sa dem bara "Om vi borrar lite mer ytligt så kanske det kommer att funka?!"
Dock så skulle man kunna åka från ena halvan till den andra på bara ca 42min vilket är imponerande så sett och i en hastighet på (minns inte hundra men chansar på) 30-80000 km/h hur som helst så var det imponerande hastighet som den skulle nå.

Läste nyss oxå att Jenna Jameson tydligen blivit mamma nu oxå och ganska nyligen såg jag "VH1 News Presents Jenna Jamesons Confessions" och i den sa hon:- "När jag blir mamma ska jag sluta i porr branchen för alltid!"
Så då var det dax då med andra ord...
(Källa)

 

Före                       Efter

"The sky is fallin' and the wheels of life are grindin' out a brand new beat
The streets are burnin' with the call of the wild, and I can feel the heat
They'll call you names and spit in your face, but legends never die
Just pick up your guitar, on your knees and pray and hold your head up high

And on the 8th day God created rock and roll
On the 8th day God created rock and roll
"

Idag blir musik tipset gruppen: Axenstar
Detta är helt okej lite halv trallig hårdrock (Power Metal) som borde gå hem hos dom flesta skulle jag tro.
Dock kan jag till och från irretera mej på den lite mjäkiga sången, men man kanske inte kan få allt?!!
Album att b.la kolla upp: The Final Requiem, Far From Heaven, Perpetual Twilight, The Inquisition.
Bra låt att börja med kanske kan vara "Abandoned" från Far From Heaven albumet annars går "Inside Your Mind" från albumet The Inquisition oxå bra enligt mej.
Självklart tycker jag att du ska kolla in deras hemsida oxå.

Måste oxå passa på att skriva lite om kult gruppen Clawfinger, känner du inte till dem så tycker jag att du ska genast ta reda på vad det är för en underbar grupp!
Här är ALLT med dem bra så det är bara välja och vraka!!!
Och att de fortfarande finns och kommit med en del nytt är bara underbart!!
Kolla deras hemsida oxå så klart!!!

"They call you famous
But people think you're insane
You're really just faceless
It's only a role you play
"

Nä nu känner jag att det får räcka för idag... Hörs i morgon igen!

Har nu oxå tagit bort sökfunktionen från min blogg då jag tyckte att den inte fungerade så bra...
Hoppas ni klarar er utan den :D

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det skulle vara roligt om du la upp lite bilder :)



Jag måste bara fråga, är Kevin din son?

2009-03-17 @ 17:26:19
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn