src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blood Spattered Banner...

Idag tänkte jag börja med lite poker snack så du som inte är intresserad kan hoppa över den biten :D
Igår lirade jag iaf på Pokerstars och för en gång skull så gick det rätt bra för jag kom på penga plats.
Av 6478 spelare så kom jag på 845:e plats och det gav mej $0,20 på kontot.
Hoppas att jag kommer på penga plats lite oftare nu så man får ihop lite cash igen så man kan köra deras realmoney igen, "Double or nothing" finns de bord som heter.
På dem går det till så att man är 10 spelare, och 5 spelare (om man kommer så långt) får 2.00 $, kostnaden för att gå med är då 1.15 $ eller 1.10 $ Turbo borden.
Som ni säkert förstår så finns det ju högre bord med högre insats + vinst, men det har jag inte råd med än så länge :D
Och det är svårare än man tror och komma på de top 5 kan jag säga iaf de gångerna jag har spelat.
Här kommer oxå gårdagens statistik för den tuneringen jag spelade igår för den som vill kolla in det oxå.



Kom och tänka på en grupp som jag gillar mycket igår oxå, och den heter Crimson Glory, favorit låten får nog bli Masque Of The Red Death på skivan Transcendence, för som ni redan vet vid detta lag så är jag ju tokig i den filmen :D

Tyvärr så verkar denna grupp inte gjort så mycket eller ens finns i dagens läget tyvärr.
Jag fick iaf det intrycket när jag kollade deras hemsida.
Tycker att det är lite synd för detta är en grupp jag gärna skulle vilja se mer av och höra mer av.

Hatar/avskyr när saker inte flyter på som de ska heller, tänker inte gå in exakt vad som strulat nu men kan avslöja att jag fått ringa runt lite idag och det var inga roliga samtal men va fan, nu är det gjort och jag kan lägga det bakom mej iaf, känns rätt skönt endå så här i efter hand :D
Dock är det väl en normal reaktion som jag just haft, menar vem vill att det ska strula liksom? :D

Annars mår jag faktiskt väldigt bra och livet känns som vanligt hyffsat bra och flyter på i en relativt skön ström.

Satt och lirade F.E.A.R efter pokern igår och jag avancerade vidare en del och skönast var nog att man fick lite nya härliga vapen som man kan leka med.
Klockan vart typ 02:00 när jag slutade, då var det lite suddigt i ögonen och denna gång var det inte pågrund av spelet utan som jag sa ögonen.
Idag är jag oxå sugen på att spela vidare så det ska jag göra så fort det går.

"Masque of the red death
The price that you pay for your lust
may be your life
"

Ja som sagt, tror jag avklarat allt "spännande" som jag skulle berätta nu faktiskt.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn