src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Chaosophia...

"Please allow me to introduce myself
Im a man of wealth and taste
Ive been around for a long, long year
Stole many a mans soul and faith
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate
Pleased to meet you
Hope you guess my name
"

Idag är en dag som vilken dag som helst känns det som...
Jag mår bra men den där känslan finns lite kvar i mej som jag inte gillar, men den kommer nog försvinna snart skulle jag tro...
Igår på pokern gick det inget vidare, dock fick jag en bra start "Dealer: Spel #25818178024: Grimgoth vinner potten (3100) med par i kungar" och det var första handen :D
Sånt är alltid skoj...

"They always told me i must try to be
Like everyone in the nation
Go with the flow, remember me is we
There must be no deviation
Well, now i think that i'll go my own way
I've got my own point of view
I just don't care what other people say
I do what i wanna do
"

Dagens musik tips får bli Emergency Gate (Vet inte om jag skrivit om dem förut) men det är iaf en bra grupp och skivor du ska kolla upp med dem är: Nightly Ray, Awake. Sen finns ju oxå Emergency Gate men enligt deras hemsida så är den "självsläppt" (Self-Distributed) hemsidan hittar ni HÄR.

Min sök funktion verkar fortfarande inte funka på min blogg, ngn med tips eller råd?
maila blogg.se och fråga och fick som svar "Google söker igenom nätet med jämna mellanrum och indexerar ny information. Ibland kan det ta lite tid"
Men även om jag söker på saker / ord som jag skrev i mitt första inlägg så fungerar det inte!!
Det borde väl vara tid nog för Google? inte sant?
Funderar nu mer och mer att ta bort den helt efter som den inte fungerar som den ska.

Vart btw uppringd av en som ville att jag skulle byta från mitt Comhem till Telia och jag gjorde snabb uträkning under samtalet och kom fram till att jag skulle spara ca. 74 :- /mån. dock har mitt internet vart lite struligt så jag var så här nära att byta |-----| men efter som jag nyligen fått ny kabel av Comhem som jag tänkte testa plus att jag trivs rätt bra med dem så avböjde jag och bad han komma tillbax om ca. en månad, då kanske jag ändrat mej ^^

"Oooh take a breath, close your eyes youre on the road again
And then you realize theyve brought you back to life again
Somethings never change but if you fantasize
Youll feel it deep inside yourself and then youll realize

When you feel it coming
When you hear the sound
Youll always laugh when you wanna cry
And then youll know it deep inside
"

I morgon är en dag jag ser fram i mot... Då kommer jag vara glad... Då kommer iaf min sol med sina underbara sol strålar och värmer mej och lyser upp min tillvaro :D

"Tomorrow Is A Long Time"

Nä nu får jag avsluta här för jag kom på lite annat jag ska göra nu men vi hörs i morgon igen mina kära läsare!!

"See you...see you in hell!!!
See you...see you in hell!!!

See you in hell my friend
I'll see you in hell!!!
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej !



Så du har oxå en :) Va trevligt !



// Sandra

2009-03-11 @ 13:57:09
URL: http://chokladegott.blogg.se/
Postat av: Micke

Jo, det ska jag kolla upp :)

2009-03-11 @ 15:34:42
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja det är i och för sig sant.

haha va roligt! :D hoppas det fortsätter så då.

2009-03-11 @ 20:50:36
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn