src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

F.E.A.R. Perseus Mandate

Nu för första gången går jag från mina "låt titel titlar" får se om det händer igen.
Nu har jag kollat upp vad tvåan heter på F.E.A.R iaf, och det heter som titeln F.E.A.R. Perseus Mandate.
Dock ska jag spela klart F.E.A.R först, kom på nu att detta är mer en expansion pack.
F.E.A.R. 2: Project Origin så heter 2:an.
Hade tur att jag kan spela expansion packet iaf verkar det som iaf.
2:an blir för tungt för min dator tyvärr. (eller iaf grafik kortet)

Dock sist jag spelade så kom jag inte vidare för jag hittar inte vart jag ska gå, tycker jag letat å letat, men kanske jag hittar ska kanske ev. testa igen lite senare i kväll.
Kollat upp game guiden oxå men jag blir fan inte klockare för det tyvärr.
Så då kolla jag upp en annan guide på nätet men samma där, så det blir leta leta...
Hitta dock fusk som man kan testa oxå, då fanns t.ex "skip level" med, så i VÄRSTA fall får det bli en sån, ogillar att fuska i spel så där men ibland måste man. (*ler*)

Så nu kommer tips på en bra Game Guide på nätet som jag brukar använda mej av, finns typ alla spel till i stort sett allt.
Klicka HÄR för att kolla.

Och vill du t.ex kolla vad din dator klarar för olika spel så finns det en bra sida för det oxå.
För att det ska funka så får du leta upp spelet sedan klicka på "Game-o-Meter" då eller refresh av sidan bör de ploppa upp en grej som du ska installera för det hela ska funka.
Du kan behöva refresh eller liknande för at tde ska funka efter install oxå.
Men när de väl funkar så mäter den allt,ram,grafik,processor och diskutrymme om du klarar av spelet, skit bra tycker ja.
Den sidan hittar du HÄR.

Så nu har ni både fått tips om spelet F.E.A.R (igen) plus att ni har fått tips om sidor som jag använder och är säkert bra för det flesta gamers.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan inte kommentera precis allt

2009-03-03 @ 15:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn