src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Halla alle halla al rabka hall...

 
Imorgon är det Earth Hour mellan kl. 20:30-21:30

Kan börja med att säga att jag inte bryr mej så hårt om sånt här men efter att kollat Succubus blogg så bestämnde jag mej iaf för att nämna det.

Igår var en rolig kväll oxå det började med att jag skulle bara vara hemma och ta det lite halv lugnt med ett par kalla.
Men det slutade med att jag drog till en polare istället och där var det som förväntat... allså as trevligt...
Han är en back in the days polare så det kan inte gå fel...
En av dem oxå som var på min födelsedag...
Fick ett musik tips av han oxå eller flera egentligen men detta kommer jag ihåg iaf...
As I Lay Dying heter gruppen iaf och detta är tung musik av kaliber!!
Kanske vissa likheter med Scar Symmetry kan hittas oxå?
Hur som helst så fick det oxå att tala om vår favorit mening i "The Last of the Mohicans" som lyder "Let them stay as they lay"
Har oxå använt den i en text jag skrivit.
Jag vet att det är kanske svårt att se kopplingen för jag upptäckte den själv nyss.
Hur som helst så kan ni iaf kolla in hemsidan till As I Lay Dying. (Jag ska det iaf)

Kom oxå på en über bra annan koppling mellan text och bild när jag kollade in bloggen Den Lekande Människan, sett inlägget förr men inte tänkt på det förens nu. fick ett gott skratt och tänkte "Klockrent" för att ni oxå ska fatta så kolla inlägget.

Hann förövrigt med att mynta ett nytt utryck för mej själv i går.
Kan inte gå in mer på det av säkerhets skäl eller liknande men det lyder iaf "...my trained eye and I..."
Och det är lite så... japp japp japp... 

Mår förövrigt härligt bra idag, dock är jag lätt tung i huvudet men det är så när man tar med en öl in i sovrummet, då får man nästan skylla sej själv...

Idag blir det inga häftiga äventyr utan bara vara som en inbakad pizza.
Ett par kalla blir det dock sedan hoppas jag på poker + msn, måste ju återuppliva min gammla patient  "Chrille Poker"

"Born into somewhere unseen and unknown
Just like a wonder so small and alone
Take me away into your innocent dreams
Maybe I'd see what it all means
"
 

"A million to one
You will lose it all
A million to one
You'll be falling
Down to where I am
An unholy man
A million to one
You'll be falling
"

Nä det blir nog inte roligare än så här...
och kom nu ihåg: . . .Grimgoth is nobody, just like you. . .
(Gillar det mer och mer, fan att jag inte snodde *harkel* kom på det tidigare)

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Kul att du gillade kopplingen mellan "ansiktsboken" Necronomicon från Evil Dead-rullarna och Facebook:-D



Häromdagen började jag prenumerera på din blogg via Bloglovin'. =)

2009-03-28 @ 15:22:38
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Leena

Klart man måste bry sej, 1 timme vad är det? ;)

2009-03-28 @ 23:09:16
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Leena

Äh, en timme är inget ;)

2009-03-29 @ 00:27:02
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn