src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hearts On Fire...

Igår på TV 4 så gick Van Veeteren: Borkmanns punkt detta är för er som inte redan vet det svensk kriminal drama.
Och så som alla de andra så funkar den, Sven Wolter i en huvudroll oxå är lite skoj.
Det roligare sedan är att Lars-Erik Berenett är med som en roll (Polis oxå då så klart), och ni kanske inte har samma koll som jag men det är iaf han som spelade Hassel (Om ni nu minns det så klart)
Så man kan säga att han får hjälp av Hassel att reda ut sakerna i filmen, skulle de "kalla" in Gundvald Från Beck och Irene Huss oxå så skulle iaf inte jag vilka vara kriminell med den super polis styrkan.
Helt ok film iaf som sagt, nu återstår att se om de kommer köra resten av filmerna om Van Veeteren kan ju vara skoj och se om dem nu efter som de var ett tag sedan.

Kommit på en ide jag ska blogga om snart oxå... Kan avslöja att det handlar om lite ovanliga / roliga skivor man har i sin ägo...

Idag är de AF möte iaf, hoppas det blir bra så man kan komma igång med det som är planerat snart oxå...
Sen blir de hämta mer kläder till Kevin hos mitt X för att senare hämta han.
Kommer ha han lite extra nu och det ska bli så skojigt.
Lätt orolig över hans munsår oxå, de på dagis trodde det var "svinkoppor" så jag får kolla upp hur man ska bota de hela, en tripp till Vårdcentralen får de nog då kanske bli... Löser sej nog de med...

...my trained eye and I... kan jag medela att det funkar bra än, ska bli lite spännande det här måste jag säga...
Kommit underfull om att jag snart ska försöka slänga in ett inlägg om Resident Evil oxå då jag vart inspererad av en blogg jag läste + att jag gillar de filmerna.

Frågan är bara när jag ska hinna bara men de löser sej nog det oxå.
Ska allså inom kort förverkliga 2 förhoppningsviss intressanta inlägg åt er... Ja de ska bli spännande, hoppas ni kommer gilla dem oxå :D

Dagens musik tips får bara bli i form av en låt: System Of A Down - Lonely Day = depp låt eller när man bara känner sej ensam... Lyssa så får du se...

"Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand
"

Nä nu ska jag snart dra vidare som sagt på mina äventyr...
Måste säga att jag är grymt nöjd över min über roliga bild som jag posta i "666 Voices Inside..." men den i "Heavy Metal (Is The Law)..." är inte så dum heller

Saknar dock lite kommentarer runt det inlägget efter som det var lite speciellt... men man kanske inte kan få allt??

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är Resident Evil bra? :)

2009-03-30 @ 16:44:48
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn