src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Master Of The Moon...

Jaha så ska man skriva ett normalt blogg inlägg oxå då´rå, måste säga att jag är rätt tom efter det förra faktiskt men jag kör på endå så får vi se vart vi hamnar.

Igår var en vanlig dag med mat + film för att sedan på kvällen spela lite F.E.A.R och sedan Poker, mer komplicerat än så behöver det inte vara faktiskt!!

Samtala då oxå som vanligt med "Min Babe", som fortfarande finns mer eller mindre i mitt liv vilket är positivt, dock är inget som vanligt "enkelt" när det gäller sånt här men det kommer nog lösa sej det med skulle jag tro.
Men jag vet att vi "överlever" detta eller är ganska säker, för annars skulle vi nog inte hittat tillbaka till varandra efter alla år.

Så ja man kan säga att jag mår bra som vanligt och fortfarande sitter jag i min roddbåt och bara följer med den behagliga stömmen. (Hoppas inget vattenfall kommer bara)

Dagens musik tips får bli Mustasch de har ju släppt en del så det är en del att kolla upp om du inte hört talas om dem innan, men min favorit låt är nog iaf Double Nature, så där kan du väl börja om du nu ska börja ngnstans!

Kom på att en bra låt med en helt annan grupp: Motörhead är I Don't Believe A Word (Ska lyssnas på när du t.ex blivit sviken eller fått höra en polare/tjej osv ljuga för dej)
Text hittas HÄR.

En annan låt som jag kom på nu är faktiskt: Lillasyster - Nu Har Jag Fått Nog (En bra kamp låt för ny dumpade/singel killar)
Text hittas HÄR

Ok en sista då: Twisted Sister - Heroes Are Hard to Find (Yttligare en sån där låt jag blir glad av)
Text hittas HÄR

Så nu får det räcka med musik tips annars kan jag säkert hålla på ett bra tag till ;)

Nä, nu körde jag in i en vägg för jag kommer inte på nått mer roligt att skriva... Dock så blir du ju bortskämd med TVÅ inlägg idag så det får väl duga åt dej/er???

"There's nothing a god can give to me that I can't give to myself
I put my beliefs in the things I believe and a god can take care of himself
There's not enough love in the world for me to think about wasting my time
It's not that I don't believe at all but I can't need a heavenly sign
I can achieve the things I need without getting down on my knees
I can respect your religion but I don't want to pay your fees
I don't want to hear you talk about things you think that I need
So don't help me back on my feet again until you can hear me plead
Just look in the holy book of crooks and tell me what you can find
All the rules and regulations made to manipulate your mind
Don't pretend that you're blind, just open your mind and study historical times
"

(Clawfinger - Two Sides)

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn