src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mystery...

Jaha, då har man borrat upp lampan i taket då...
Vart bra dock var det lite svår borrat i taket men till slut så fick jag in iaf lite av pluggen så det räckte för att hänga upp lampan. (Det får duga, orka inte).
Så har man bättre ljus där inne oxå vilket är bra har jag märkt när man ska in och leta efter nått t.ex.
Så här såg det ut när det var klart iaf.



Sen hittade jag min Nyckelsats i verktygs skåpet (Upptäckte i helgen att den var borta).
Men nu låg den där så klart under tumstocken... Så typiskt, men nu behöver jag inte oroa mej för det iaf.
Sen finns det ett annat namn på dessa verktyg än Nyckelsats.
Det skulle jag gärna vilja veta oxå för nu har jag hjärnsläpp!!


(Insexnycklar heter det, stort tack till Micke!)

Nu ska jag laga mat och se en film...

"It's always a Mystery, not what it seems to be
It's always a Mystery, just like you and me
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Insexnycklar heter det :)

2009-03-23 @ 16:18:27
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn