src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

On Whom The Moon Doth Shine...

 

Nu undrar ni säkert vad jag vill få sagt med den här bilden??
Det är nämligen så att med Enough Is Enough... inlägget så nådde jag 100 Inlägg tycker att det absolut är värt att fira...
Vill oxå passa på att tacka ALLA er som följer min blogg...
Jag tycker att jag lyckas rätt bra hittills att underhålla er, dock kanske det blivit kortare och tråkigare inlägg kan jag tänka mej, men det har kanske med att jag vart upptagen då mer eller mindre och där med mindre insperation :D
Tycker bloggen tagit form mer och mer... Stadiga musiktips, filmtips lite då och då...Poker snacket får man ju inte glömma heller... och det BÄSTA av allt...Mina "låt titel titlar" så ni inte har en anning om vad jag ska skriva om idag och på så sätt "tvinga" er att läsa...
Tack oxå för alla kommentarer jag fått... "Mot oändligheten och vidare"

Igår såg jag på Fantasic FourTV6 igår oxå.
Efter som jag antar att de flesta sett denna film så tänkte jag köra lite grejor från filmen som jag tänkte på igår.
När dom får sina krafter där ute i rymden så avslöjas faktiskt vilka krafter dom får oxå, en grej jag inte tänkt på tidigare.
Först ut att bli träffad av denna storm är ju iaf Reed Richards, han blir träffad först en gång och sedan en gång till och då dras han ut lite i t.ex ansikts området. Nästa ut är Johnny Storm samma där, andra gången börjar han brinna till lite och sist ut är då Sue Storm som jag nästan kan svära på att hon blir lite osynlig (Svårt att se då de byter bild strax efter)
De enda de håller lite på är ju Ben Grimm och Victor von Doom som dessutom är bad guy, reagera oxå på namnet, heter man så så skulle jag iaf direkt säga till Polis eller liknande "Där är er bad guy"

Senare i filmen så ska iaf Victor von Doom hjälpa Ben Grimm att bli normal igen och detta gör han genom att sticka in handen i "reaktorn" och på så sätt ger den den energin som den behöver (för den fungerade inte lite tidigare i filmen på Reed Richard)
Efter framgång så börjar han slåss mot de övriga medlemmarna och samtidigt så inser Ben Grimm sitt misstag och hoppar in i maskinen och ändrar sej tillbax (Utan ngn som helst hjälp)

Rätt bra är det innan i filmen oxå när de just fått sina krafter då Johnny Strom testar sina och de säger till han att dra ner,dra ner, till slut så tvingas de att kyla ner han för att säga: "You were heading to Supernova" "Supernova bad" "That can kill all mankind".
Senare in igen i filmen då de håller på att slåss så får Sue Storm några blixtar på sej av Victor von Doom som hon skyddar sej mot med sin "sköld", Hon säger då:- "Help me, I can´t hold this much longer" självklart får hon hjälp.
Några minuter/sekunder efter detta så kommer de på att om Johnny Strom snurrar runt han (Victor von Doom) i Supernova och Sue Storm håller inne det hela med sin sköld så blir han varm sedan kyler vi han med vatten så bör vi ha vunnit.
Sagt som gjort observera nu har inte Sue Storm några som helst problem att tygla denna Supernova dock för att vi ska fatta att det är jobbigt så börjar hon att blöda lite ur näsan....

Iaf är det en bra film och ni bör oxå kolla in tvåan Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
I dessa exempel körde jag med karaktär namnen om ni inte förstog det så klart + att citaten är tagena så som jag kommer ihåg dem nu...
Dock måste jag säga att det är riktigt nice att se när Jessica Alba tar på sej den blå åtsitande dräkten för första gången i filmen... Fick mej osökt att tänka på filmen Into the Blue där hon oxå är med.
Kanske dessa bilder förklarar det hela??
(Hitta ingen bra bild då hon har blå åtsitande dräkten på)



"Look around me all I see
Thousands of faces wanting me
How can I lead?
How can I rule?
When I'm the king of the fools
"

Sov skit i natt, låg och vred och vände på mej, sen hade jag lite ont i magen oxå... det gjorde ju inte saken bättre, dock så la det sej så jag fick lite sömn i natt iaf.
AF ringde idag oxå och boka en ny tid med mej och det känns skönt.
Dock så har det där förbannade modemet som jag fick igår stått och blinkat och "sökt" hela natten och fortfarande inte hittat min "telefon" så snart ska jag ringa till kundtjänst... Vill du jobba där idag?? :D

Annars är det bra med mej för idag är det Torsdag och min underbara solstråle kommer hit, som vanligt kommer vi nog ta det lungt idag och bara mysa för att hitta på nått roligt i helgen, vad vet jag inte riktigt än men vi kommer nog på nått skulle jag tro.

Dagens musik tips: DragonForce, kan börja med att säga att jag inte lyssnat så blodigt mycket på dem men det jag hört är bra, detta är snabb och effektiv Power Metal och det enda jag kan störa mej på ibland är ljudet på gittarren, det märks iaf enligt mej på vissa låtar.
Dock bör ni iaf kolla in album som: Inhuman Rampage, Sonic Firestorm, Ultra Beatdown, Valley Of The Damned
Det är nog en lagom bra början skulle jag tro iaf... så klart har även detta band en hemsida som ni kan kolla in på :D


"Hail now hail to the king
With thunder and lighting we strike
Hail now hail to the king
We show them no mercy at all
"

Nähä, då är det väl dax att plocka fram ballongerna, serpentinerna och sist men inte minst blåsormarna...
Party hattarna får man ju inte glömma heller!!
Jasså?! Jaha!! du vet inte vad en Blåsorm är? kolla då i mitt inlägg "People Eequals Shit..."

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Grattis till 100 inlägg! Keep up the good work!



Jag gillar Fantastiska Fyran. Jag har dessutom ett par tecknade dvd-episoder som är rätt sköna.

2009-03-26 @ 15:04:12
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn