src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Pledge For Freedom...

Igår var så klart en kanon dag, men tyvärr gick den lite i "Dag två" mönstret.
Dock klagar jag inte som sagt och kan inte förklara mer än så men det gick inge bra i pokern och vi drack inte så många öl som vi hade/har. osv osv... (Nu kanske du hänger med mer?)
Vi var på Bacchus igår och det var nice satan, det var jag, mitt besök och mitt X och Kevin + en till.
När Kevin ska hänga in sina kläder så säger han i garderoben "Snygg mössa".
Han hade då på sej sin "Djurgårds mössa" så där fick man en bra start och välkommnande.
Jag åt deras planka och den var helt ok men inte bland de bästa plankorna jag ätit utan då är nog den lite godare på Pub Wasa.

Det enda minuset var att Kevin sedan fick vänta på sin glass och servetrisen "glömde" den typ.
Annars var det absolut ett ställe man kan gå till fler gånger.
Fick oxå göra lite reklam för The Crash för servetrisen, (Alltid lika skoj när Kevin har den tröjan på)

"I'm set to paralyse
I'm older so I'm wise
I have been crucified
With words personified
Here I am now, I'm your Saviour
There can be only one
I'm the master, past and future
Now the end has begun
"

För ett bra tag sedan var jag inne på en blogg där det skrevs just då om Göteborgs bästa caféer!
Skrivbenten missade då Glädjebubblan
dock bör väl tilläggas oxå då att Tidningen "vi föräldrar" ska komma och göra ett repotage.
och att Göteborgs-Posten, nån annan föräldra tidning, samt en tidning från Lantmännen redan varit där.
Allt detta har jag fått från en relativt säker källa.

Så är du i gbg, gör som jag, uppsök detta cafe, är jag där snart så lär jag iaf absolut göra det!
(Hälsa från mej oxå)

"I have a problem but I cannot explain,
I have no reason why it should have been so plain,
Have no questions but I sure have excuse,
I lack the reason why I should be so confused
"

Idag är det Söndag och det är skönt men endå jävligt skit trist.
Söndags depp, ja vart skriver vi på listan?

"Im sailing away, set an open course for the virgin sea
Ive got to be free, free to face the life thats ahead of me
On board, Im the captain, so climb aboard
Well search for tomorrow on every shore
And Ill try, oh lord, Ill try to carry on
"

Och nu har TV´n lockat länge nog tycker jag...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jag tror att filmen kommer vara skit bra iaf

2009-03-22 @ 11:55:41
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: sandra

sv:nä ja jobbar inte på nån klubb



o inte jag som satt dit bilden

2009-03-22 @ 12:09:00
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn