src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Source Of Icon E...


= NEWS =
Nu funkar allt som det ska!!!
= NEWS=

Blir galen på det där med iconen och håller på att bråkar med det än.
Fan fått det att fungera förr juh!!
VAD är fel?

Säkert stirrat mej blind på ngn kod eller liknande!!!

Kollar man på mitt exempel:

 

och jämnför det med "Designa din blogg" exempel:



så ser jag inget fel kod mässigt!!

Det enda ska vara att alternativet Startsidan "Index" sidan som finns där inte finns.
Men läser man under då som i mitt exempel "Front page" så står det: "front page - Koderna för första sidan, den man kommer in på när man skriver in din bloggadress" så allså borde det vara samma???

= NEWS =
Nu funkar allt som det ska!!!
= NEWS=

Verkar vara fel på dem sidorna, men varför funkar då dem på min dator?
Därför skrev jag ut fullständiga adresserna där de ska ligga, kanske blivit nått galet där då??
Bägge adresserna ska fungera för de gör dem iaf här.

vad i helvete är felet?
*Desperat*

HELP!!

Nu ska Kevin och jag gå ut en sväng,,,
Så jag får annat att tänka på ett tag!

Tacksam för ALL hjälp just nu!!

Källa oxå hur man ska göra finns HÄR.


= NEWS =
Nu funkar allt som det ska!!!
= NEWS=

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Om man går efter röda så ligger det alltid över 20 varje dag. Men den mäter ju antalet besök totalt om man räknar dem som varit inne flera gånger. Jag tycker inte den säger så mycket, utan det är ju antalet unika besökare som är intressant tycker jag.

2009-03-13 @ 16:16:37
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Jomen du sa ju nu som det är fast i andra ord.



Om jag t.ex går in på din blogg en gång så reggas jag på den blåa stapeln första gången. Återkommer jag igen samma dag så reggas jag på den röda. Nästa dag är jag tillbaka på den blå första gången, sen röda igen osv osv....

2009-03-13 @ 18:05:59
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag tycker som sagt den blå är roligast :)

2009-03-13 @ 19:13:10
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Ja haha, så är det nog :)

2009-03-14 @ 10:31:02
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn