src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Evilution...

Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Follow Grimgoth


Jaha, då har man vart på kontrollen med mitt X och Kevin och det gick strålande och det var inga ? eller problem så det var skönt, inte för vi/jag misstänkte det men endå.

Sen små kolla jag på Xét data oxå då den har ett dunder virus, men det slutade med att jag tog med mej hårdiskarna med mej hem så jag kan bråk med dem här hemma + att jag får lite lugn och ro när jag sitter och pillar med det.
Tog oxå med mej hennes grafik kort för ja ska kolla om de ev. kan vara bättre än mitt, isf ska jag övertala att vi byter :D

Annars är det bara bra med mej, allt flyter på som det bör.
Ser verkligen fram i mot morgon oxå, det ska bli skoj som fasen!!

"Unknown man
Speaks to the world
Sucking your trust
A trap in every world
"

Tänkte oxå göra som Micke och ha frågestund.
se detta och sedan detta  orkar dock inte göra en lista som han gjorde, så ni får ställa dom frågorna ni vill ha svar på ist.
ALLA frågor kommer besvaras, dock är det alltid roligare men en HÖG seriös nivå!
Så bomba mej nu med frågor så kommer jag svara på dem, ser faktiskt fram i mot det oxå!!

"If you think I'll sit around as the world goes by
You're thinkin' like a fool cause it's a case of do or die
Out there is a fortune waitin' to be had
You think I'll let it go you're mad
You've got another think comin'
"

Dagens musik tips blir: Judas Priest denna grupp har ju funnits sedan begynnelsen så denna borde nog alla hört eller iaf hört talas om.
Det mesta är bra, men klassiker som Painkiller, Diamonds And Rust, Hell Patrol osv får man ju inte glömma!!
Sett dem faktiskt live oxå på Sweden Rock Festival 2004 en spelning man inte glömmer i första taget.
Här skulle man behöva massa utrymme för att rabbla bra album osv så jag tycker att det är lättare för dej och mej om ni kollar hemsidan istället :D
Kan dock säga att sångaren Rod Halford gjort en del solo plattor som är av kaliber oxå!
Fight bör bandet heta eller Rob Halford´s Fight (Källa)

"I've got big balls
I've got big balls
They're such big balls
And they're dirty big balls
And he's got big balls
And she's got big balls
(But we've got the biggest balls of them all)
"

Satt och kolla lite på hur jag skulle lösa ev. att lägga ut kort snyggt och effektivt ang. det inlägg jag tänkte göra vart efter med Kevins bilbana, och kommit fram till ett svar och nu ska det bara göras oxå.
Men som alltid så tänker ja ut upplägg och innehåll innan (Suga lite på karamellen, helt enkelt)
Så det kommer snart...

Tänkte bjuda på två av mina favorit kort på mej från The Crash då Astral Doors spelade (2008-09-06)



(En trumpinne,Spellista och plektrum från Astral Doors)



(Scream for me The Crash, Micke står brevid)

Nu ska jag pilla/bråka med datorn då´rå... *suck*

Cheers!


Kommentarer
Postat av: Micke

Hehe, då ska vi tänka ut nåt :)

2009-03-19 @ 15:39:23
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

1. Vilket är ditt/dina drömjobb?

2. Vilket är det konstigaste stället du haft sex på?

3. Vilka är/var dina idoler och vilken är din största musikupplevelse?

4. Om du fick välja att vara en annan person för en dag, vem skulle du välja och varför??

5. Kar du något komplex?

6. Vilken tycker du är din bästa egenskap, vad är du bra på?



Hoppas dessa frågor duger :)

2009-03-19 @ 17:06:53
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohlala så himla nice fi fan!! Jag vill oxå byta header men fattar inte hur man gör.. buhu

2009-03-19 @ 21:15:25
Postat av: Den Lekande Människan

Om du fick önska - Hur ser ditt liv ut om 5 år? Och hur ser det ut om 25 år?

2009-03-20 @ 00:01:59
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn