src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Run If You Can...

Igår var ett rent helvete som ni kanske förstår då mitt nät,telefoni och TV inte fungerade som det skulle.
Ringde idag då för att klaga på att nätet inte riktigt hoppat på som det skulle.
Hon jag pratar med vill få det till att det är "mitt" fel eller "datorns" fel.
Säkert... Men iaf under samtalet gång då hon säger typ dom orden och att hon då "ser" att dom levererar till modemet som det ska så börjar skiten helt plötsligt (nätet allså).
Lovar dej att hon klicka på ON knappen eller vad de nu kallar den där knappen som dom säkert har "Låt oss jävlas med en kund".
Tyckte oxå att hon hade lite otrevlig ton, samma var det igår när jag snacka med en om telefoni felen.
Hon sa då att hon inte visste utan skulle kolla med en kollega och återkomma till mej i morgon.
Tyvärr glömde jag fråga henne vilket nummer hon skulle ringa mej på om min telefoni inte skulle fungera här hemma, allt för att testa henne.
Ja,ja... Nu fungerar det iaf igen och vi får se hur länge det håller.
Funderar mer och mer på Telia så jag slipper detta strul och där med Comhem (Combort), trotts allt så handlar de inte om stora pris skillnader så.

Idag skulle jag varit på yttligare ett möte på AF men Kevin är lite sjuk idag så det blir hemma, har ringt å sagt de på telefonsvararen till min pers. coach. (Hoppas det räcker).
Så idag blir de inte så många knop, ska dock ringa Vårdcentralen för att kolla upp detta munsår (Svinkoppor) han har så man får det gjort.

Är rätt tom på övriga saker att skriva om nu känner jag så jag slänger ut ett snabbt dagens musik tips:
Alannah Myles - Black Velvet denna låt är ju en klassiker.
Skönt gung och sen sjunger hon fan i mej lite halv sexigt med lite raspig röst oxå.
Härligt!!


(Alannah Myles)

. . .Grimgoth is nobody, just like you. . .

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Nja, jag vet inte vad i så fall. Jag är inte så mycket för att låna bilder från nätet direkt. Känner väl mer att det blir roligare om jag tagit dem själv dessutom.

2009-03-31 @ 10:47:50
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Jo, det där är en av grejerna jag har haft planer på ett tag nu, att göra med, men inte tagit tag i ännu.

2009-03-31 @ 11:17:57
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn