src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

At The Heart Of Winter...

Igår var det bara ligga i soffan mest hela dagen och till min förvåning kördes det mycket bra filmer på TV faktiskt...
Den jag tänkte skriva om först är filmen Perfect, i huvudrollerna ser vi John Travolta och Jamie Lee Curtis.
Filmen är helt ok och lagom underhållande.
Det som håller den i liv lite är väl att man får se Jamie Lee Curtis bjuda på sitt underbart heta utseende och kropp (Vem minns inte stiptease scenen i True Lies liksom?, Minns du nått mer från den filmen?!, nä precis)

Filmen efter det var yttligare en klassiker. Strul, Björn Skifs lagom roliga film som ni vet.
Roligast i den filmen är nog när han springer runt i Norrköping då han blir jagad, filmat som sagt neråt strömmen här i Norrköping. Lite små cooolt...
(Bliré nån andra vers?)

Sedan tackade jag TV4 Film för dom filmerna och börja leta nytt program att titta på... Hittade då Beck: I Guds namn och den var lika bra som de Beck Filmerna man sett hittills.

Härligt att det var bra Söndags filmer på TV tycker det är lite ovanligt.

Tänkte oxå passa på att rekomendera en god ÖL jag drack i helgen, Åbro Lejon 5,9 
Den passar perfekt till låtar som: Astral Doors - Lionheart, U.D.O. - Like A Lion, Rob Halford - Heart Of A Lion.



"All around I hear the sound
Of your mighty roar
As I hear the thunder
You are crying

My heart
Of a lion
My heart
Of a lion
"

Idag skulle jag haft  ett möte på AF oxå men de ringde och ställde in det för hon var sjuk, lite synd tycker ja, skulle gärna vilja komma igång med allt liksom, men men.... Inget att göra åt tyvärr.

Har fortfarande låg energi sen helgen så det blir nog inte alls många knop idag, ska nog dock ta tag i att borra upp en lampa i sovrummet som jag tänkt göra länge.
Lånade en borrmaskin av grannen då min saknar slagborrs funktion.
Lika bra att få det gjort oxå liksom :D

Sen blir det nog ngn form av mat och en film skulle jag tro.
Bara slappa och absolut hålla mej hemma för jag såg att det var massa snö ute så då kan jag skylla på den för att slippa gå ut :D

Dagens musiktips blir gruppen Immortal detta är då en av mina favorit grupper och det är ett band man kan lita på och när de kommer med ny skiva så kan du köpa den med gott samvete då man vet att den kommer vara bra.
Hedlig Norsk Black Metal när den är som bäst.
Skivor att kolla in är ju allså inte så svårt men ska man nämna några så får det bli: Battles In The North, Sons Of Northern Darkness och även Damned In Black (Kolla oxå in deras projekt I med albumet Between Two Worlds oxå)
För mer info om bra album osv så kan du alltid slå ett öga på hemsidan.
(Undrar när deras nya skiva kommer som varit på gång nu tok för länge nu)

"Still remember every hour
Every second has been hours
Far away from many burden
We met eyes without a curtain
"

Nä ni... The Soffa Is Calling!!!

Cheers!!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn