src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Where Once The Sun Rose...




Ja igår spelade jag poker igen och som ni förstår så gick det bra för mej igen :D
Var rätt segt igår eller jag fick inte de där mega staterna jag fått de senaste dagarna.
Dock fick jag en del fina potter som t.ex: "Grimgoth vinner potten (2020) med färg, ess hög"
Minns inte 100 men förutom esset som jag hade så hade jag nått klätt kort oxå (Hjärter).
På flopp (tre kort läggs upp) kom det låga kort och ett ess dock 2 i hjärter så jag betar (Satsar).
Och det blir bara en som betar i mot, tror oxå att han höjer. Vid turn (ett kort till läggs upp) så kom det ett hjärter och jag får min färg, efter som jag vet att det är högsta färgen så bettar jag var på killen jag sitter i mot nu hänger på, tror han höjer även här. Vid river (ett kort till läggs upp) så kommer (osäker) ett hjärter till eller nått liknande,
Jag bettar (satsar) och killen går All in självklart synar jag han och vinner handen, kolla sen i chatten vad han hade för jag vart nyfiken, trodde han hade en lägre färg eller nått, men håll i er nu, han hade par i nior, då börjar man undra lite.
Men efter som jag vann så klagar jag inte :D
Fick vara med om denna rätt ovanliga händelse oxå: "Grimgoth vinner potten (2190) med fyrtal, tvåor" alltid lika skoj att se :D
Sen gick det segt och mycket upp och ner, spela lite dumt här och där så jag tror faktiskt jag var nära på att åka ut där ett tag men då kom min räddare: "Grimgoth vinner potten (2725) med två par, ess och femmor"
Den gjorde att jag kunde spela lite till och där med till slut få cash.
Av 6101 spelare så kom jag på 699:e plats och det gav $0,30
och på "Sudden Tuneringen": Av 1172 kom jag på 452:e plats, så självklart är jag nöjd.
Efter Pokern så vart det titta på TV, men det tar vi nog igen idag. (Ska nog spela massa mer poker i kväll/natt)
Statitik hittas nedan: (Det enda jag reagera på där var: "Potter vunna utan visning - 0" för det brukar man alltid få?!)



"Shoot 'em down, shoot 'em down
Shoot 'em down to the ground
"

Kom på att jag måste fan se denna här filmen, tyvärr verkar den bara gå på bio och då har man ju inte råd tyvärr.
Men detta måste så klart kollas upp!!
(Hoppas den kommer på dvd)
Filmen i fråga är: Iron Maiden - Flight 666



Maiden fan som man är så måste man så klart ha den här i samlingen inte sant???

"If you think it's easy doin' one night stands
Try playin' in a rock roll band
"

Jag mår förövrigt bra och allt flyter på som det ska känns det som.
Igår så gick Kevin och jag på vår skogs promenad och det var rätt skönt och framför allt kul att se hur saker och ting förändrats. Var ju ett tag sedan man var där åt.
Nästan ute ur skogen så hade Kevin oturen att rammla i lite gegga men det vart inte så farligt men vi skynda oss iaf hem för att direkt när vi kom hem slänga oss i ett varmt bad.
Det där med skogs promenad kanske man skulle göra oftare? ngn som hackar på??

"When I gaze at the man who is gazing at me
When I stare into the looking glass
When I ask what he sees
Then I'm asking for more and the more
that i wanna know
I know what I'll never know
"
 
Kom på att igår så glömde jag bort "dagens musik tips" så därför får nu dubbel dos idag.
Först ut är gruppen Dozer vet inte riktigt vart jag ska placera dem.
Men bra är det iaf, en låt som är bra är "Days Of Future Past" (Album: Through The Eyes Of Heathens)
Album som bör kollas är bland annat: Through The Eyes Of Heathens, The Legacy Reverse , The Church Of The Darkside Phantom.
Kolla gärna in deras hemsida oxå.

Den andra gruppen är iaf av den hårdare skolan och då kommer det handla om Testament.
Dom är faaan kalas härliga och tunga.
Min absoluta favorit skiva med dem är "Demonic" därför tar jag en låt som ni ska kolla upp från en annan skiva (makes sence va??)
Låten heter iaf "The Evil Has Landed" och ligger på albumet: "The Formation Of Damnation"
Vill ni absolut endå kolla en låt från "Demonic" bör ni kolla upp "Demonic Refusal"
Deras hemsida är värd att kolla in oxå så klart.

"We're the bad boys of rock and roll
Mad boys out of control
Bad boys of rock and roll
How bad can a bad boy be if he sets you free?
"

Nu dax för annat.
kan avsluta med denna roliga historia för er:

Chefen frågar sin nya sekreterare:
- Hur sätter du egentligen in pappren i pärmarna?
- Efter det bibliska systemet!
- Hur hittar man där?
- Sök och du kommer att finna!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

hehe, nja, för jobbigt att hålla efter, dessutom är min skäggväxt lite för ojämn

2009-03-14 @ 13:12:30
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: svansen

Haha, jaa, jag vet! Vet faktiskt inte varför de blir så stora...

2009-03-14 @ 13:28:59
URL: http://svansens.se
Postat av: Micke

Iofs :) Fast nä, jag brukar sällan ha saker på skoj :)

2009-03-14 @ 18:27:54
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn