src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

You Can't Put Your Arms Around A Memory...

Då tänkte jag ta tag i det där med mina ovanliga och über coola CD skivor som jag har hemma :D
Anledningen till att dessa är med är bara för dom är ovanliga och har "pappers omslag"...

Jag tror jag mjukstartar med Motörhead - Motörizer denna är så så klart "Limited First Edition"
Länk för info om skivan lägger jag så klart ut, köpte denna på Statoil av alla ställen och tror jag kom billigare undan än på CDON, lite ovanligt ställe att handla skivor på oxå måste jag säga.
Dock har jag efter (eller om de var innan?) köpt lite Iron Maiden skivor där oxå :D
Nä nu låter vi bilderna tala för sej själv om denna skiva.

   

Vi går nu vidare i historien och där med presenterar jag min andra ögonsten: Dark Funeral - Vobiscum Satanas
Denna minns jag ens inte när och vart jag köpte om jag ska vara ärlig men enligt infon CDON så är det troligen runt 1998 iaf. Har oxå då Attera Totus Sanctus med dom som jag köpte som förhands Ex. via deras hemsida och den är då signerad av medlemmarna och ska bara finnas i 150 X om jag minns rätt :D

 

Vi går vidare med Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia denna är ju en vanlig CD skiva men det roliga är att jag har fått tag i den som levereras med papp-grej omkring och i sedan ligger CD skivan och en plansch.
Info om skivan då. Minns inte heller vart eller när jag köpte den tyvärr.


    

Denna är riktigt skojig, när jag köpte den fick jag en chock efter som den är som en vanlig skiva men här får man då oxå till en papp-grej som skivan ska ligga i. Snacka om överaskad och über coolheten är hög!!
Skivan jag snackar om är Immortal - Damned In Black ingen info på CDON hittades så ni får nöja er med denna.
Den införskaffades under den goda tiden när Sound Delight fanns här i stan... Se och njut...


Nu går vi över igen till de som har pappers omslag igen med skivan Immortal - Battles In The North
Denna är oxå "fel tryckt" så ska den vara i CD stället så man kan läsa vad det står på ryggen så måste baksidan vara uppåt. (Kan ju så klart vara meningen att den ska vara så oxå?)
Info om skivan får du oxå så klart.
Tror jag köpte den på Sound Delight oxå...


Nu som De Grand Finale så avslutar jag med yttligare en Immortal skiva och detta är nog den mest coola och udda skulle jag vilja säga iaf.
Det handlar då om Immortal - Sons Of Northen Darkness.
Vill du kolla info om denna med så är de bara att tuta och köra...
Nu måste ni bara få se de avslutande bilderna på denna über coola skiva!!


Hoppas nu att det varit intressant läsning för er, kanske jag återkommer med nått liknande fast då Vinyl skivorna man har, Kanske vore nått? eller hur??

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Leena

Tackar, vi får se hur det hela slutar...

2009-03-31 @ 13:58:46
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

aah men hur kunde jag glömma den grymmaste klubban :P fan det kanske borde finnas lite rockklubbor isåfall skulle jag lätt köpa maiden och acdc. :P

2009-03-31 @ 15:12:25
URL: http://glamsucks.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaa KISS är ju fan bäst, fast kul att gå runt o säga att man suger på en kiss klubba :P

2009-03-31 @ 22:07:00
URL: http://glamsucks.blogg.se/
Postat av: Rikki

Japp, vinyl håller :)

2009-03-31 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn