src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

And There Was Light...

Ja då har man nått 1000+ besökare sedan jag la till min "Besöks räknare" minns inte hur jag ställde in den men den ska iaf räkna unika besökare sen vet i fan hur den funkar om jag ska vara ärlig.
Kul hur eller hur är det så klart.
Kollade nu och då står det på sidan så här "Unika besökare: 1008" och "Alla: 2414"
Kan ju vara skoj att veta??

Idag har jag inga speciella planer känns det som faktiskt.
Vi tar dagen som den kommer.
Känner mej rätt tom på saker att skriva så jag hoppar på svaren till frågorna som jag fick efter som jag hade/har lite frågestund igen här på min blogg.
Trodde ngn av dom nyare läsarna skulle komma med lite frågor men det var i stället två ärrade veteraner.
Kul i kul :D
Det var rätt tuffa frågor denna gång oxå måste jag säga!

Vi börjar med dem från Den Lekande Människan

-Vad har du för favoritfilmer?
Förutom dom jag nämt i bloggen: The Omen (alla tre),Resident Evil (alla tre),The Exorcist och The Masque Of The Red Death, så gillar jag filmerna: Rockstar,The Blob (Den från 1958 och 1988),Transformers (bägge, bara sett ettan än.),Terminator (typ alla, dock är dom första bäst),Tenacious D in The Pick of Destiny,Envy,Nekromantic,Blindfold: Acts of Obsession,Return To The Batcave: The Misadventures Of Adam And Burt (Den borde du kolla upp!),Die hard (alla),The Hunger.X-men (alla)
Listan kan säkert göras längre...

-Vad ser du helst på TV nu för tiden?
Är det ingen film som man kan slö kolla på så är det nog serier eller Discovery Channel som gäller.

-Är det några speciella TV-serier du följer (eller har följt)?
The IT Crowd
(IT supporten),Unhappily Ever After, According To Jim,Til Death, Two and a Half Men,How I met your mother,The Big bang theory,Hope & Faith,That '70s show,Seinfeld,Friends,Joey,MacGyver,Girls of the Playboy Mansion,'Allå, 'allå, 'emliga armén,M.A.S.H.,Våra värsta år,Just shoot me,Simpsons,Family guy,Tummen mitt i handen,Frasier,Skål,Son of the beach (Upptäckte att den gick igen igår),Becker,King of Queens,8 Simple Rules for Dating My Teenage Daughter,Blackadder.
Snöat in till och från i en del av dem och express sett alla säsonger och avsnitt.
Som nyligen var det nog Rock Of Love (Har sista säsongen kvar nu bara).
Är säkert mer men det får räcka, dock blir det ju omöjligt att följa allt slaviskt men dessa tittar jag på då å då typ kan man säga.

-Vad läser du just nu och har du någon favvo-bok?
Läser inte böcker faktiskt.
Dock har det hänt att jag läst några men det har vart för "fakta" sökandes skull, så jag får väl skriva dom då?
The Satanic Bible (av Anton Szandor LaVey)(På engelska och svenska), Necronomicon (Delar av iaf), Bibeln (Delar av iaf). kommer inte på ngn mer? jo Den Långa Lansen... Den läste vi i skolan å den var bra.
Skulle vilja  läsa "Att älska som en porrstjärna" (Av Jenna Jameson) och "White Line Fever" (Av Lemmy Kilmister) oxå.
Kanske jag glömt nått här med, men böcker är inte ett av mina intressen som du kanske märker?

-Minns du någon kul/läbbig/märklig dröm du haft och vad handlade den om?
Hänvisar till mitt inlägg "Bad Craziness..." hade annars en rätt skum erotisk dröm för en tid sen men den minns ja inte så mycket av nu, vet iaf att det var skönt :D

Tack För dina frågor och hoppas du vart nöjd med svaren oxå!!

Nu över till frågorna från Micke

-Vilken är din favoriträtt, förutom nån snabbmat som kebab?
Lasagne,Spagetti med kötfärssås
(Den mitt X gör och Peter), Chili con carne (Den Krister gör),Köttfärs limpa, "fisk" och potatis med den där goda såsen som morsan gör,Råstekt potatis och ägg och bacon (den jag gör),Pannkakor.
Finns nog fler men jag kom inte på så mycket mer nu känns det som iaf.

-Om du var tvungen att välja mellan att vara döv resten av livet eller blind, vilket skulle du välja?
Den var verkligen tuff.
Är som att välja pest eller kolera.
Jag skulle inte vilja vara döv för att då kan jag inte lyssna på film/musik och annat i min närhet, men jag skulle inte vilja vara blind heller av samma anledning, skulle jag välja så skulle jag välja alternativet som inte är med, allså stum.
Dock skulle jag inte kunna vara så där härligt skämtsam och rapp i munnen som jag är men det finns ju teckenspråk, dock måste ju mina polare få lära sej det oxå, eller?
Lam kanske man kan välja oxå? iaf i ngn kropps del? *ler*

-Vilken är den bästa konserten du bevittnat?
Denna kan bli hur stor som helst oxå känns det som.
men vi kör lite då: Judas Priest,Helloween,D.A.D,Entombed,Astral Doors,Abramis Brama,Scorpions,Pink Cream 69,Lake Of Tears,Europe,Nightwish,Blind Guardian,Accept,U.D.O,Motörhead,Styx,Hellfueled,Arch Enemy,DIO,Heaven And Hell,Black Sabbath,Aerosmith,Meat Loaf,Amon Amarth,Dark Tranquillity,Marduk,Backyard Babies,Hardcore Superstars,Falconer,Lion´s Share,Iron Maiden,National Teatern,Kiss (Trotts att dom sög get pung var det kul att ha sett dem)  och alla "The Crash" spelningar (Inga spec. band ja kommer på dock, är så många kvällar så) Säkert glömt nått band endå så.

-Har du någon drömresa?
Klart att man har det.
Las Vegas (It´s Vegas baby!!, What happens in Vegas stays in Vegas!),Egyptien (kolla pyramiderna vore skoj),Rom (Kolla coliseum vore skoj),Norge (För att kolla in Bergen då så klart).
Nä jag kommer fan inte på nått mer nu då det står helt still :D

Tack För dina frågor och hoppas du vart nöjd med svaren oxå!!

Då avslutar vi väl frågestunden för denna gång, får se om jag tar upp de igen, annars är det bara att komma med frågor NÄR ni vill så svarar jag på ALLT. (Ska skapa en Kategori på bloggen som heter så oxå)(Frågestund)

Dagens Musiktips: Aerosmith
Denna grupp känner nog mer eller mindre alla till skulle jag tro, dock upptäckte jag på Sweden Rock Festival 2007 när jag såg dem live att man känner igen mer låtar än man trodde. (iaf jag)
Jag vart faktiskt chockad, det var en underbar spelning i natten.
Spår som: Cryin',Dream On,Eat The Rich,Jaded,Love In An Elevator,Pink,Walk This Way och I Don't Want To Miss A Thing är några av dem som ligger varmt om hjärtat. Den sistnämnda var grym live (några av dem andra oxå så klart)
Tänkte där med bjuda på 4 kort från den spelningen som jag tog.

  
   

Annars kan ni oxå alltid kolla in Lord Belial - Legio Inferi, Album: The Seal Of Belial (När sa jag att den plattan var mindre bra??)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Tack för utvecklande svar! Kul att läsa!

2009-05-20 @ 17:15:11
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Rikki

Necromantik!?? är väl inge höjdar filmer (om vi nu tänker på samma) skumma filmer de där :)



Och så verkar du inte följa 24? Jag vet, man kan ínte se allt, men du har definitivt missat något!



Vart såg du Meat Loaf? Själv på SRF och det var succé!!

2009-05-20 @ 21:35:49
Postat av: Mala

Vegas baby.....

2009-05-20 @ 22:55:45
Postat av: Rebecca

men du vet ju redan hur man lägger in en youtube video :/

2009-05-21 @ 10:51:55
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn