src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Can't Stop Messin'...

 

Ja nu är det allså dax igen mina kära läsare!!
Nu har jag skrivit 200 inlägg och ni har förhoppningsviss läst alla! (eller iaf en del)
Bloggen har nu allså varit med på yttligare en resa i tid och rum.
Förändrats har den oxå så klart, i design utseendet och kanske även i mitt skrivande.
Skrivandet har som alltid handlat om Musik,Film och Poker... Har ju även bjudit på Kevin och mina äventyr då å då och annat smått och gott.
Nått som verkar uppskattas som jag oxå kommer fortsätta med så klart är min Filmspecial då jag går in på djupet av vissa utvalda filmer och bryter ner dem i molekyler.
Kommer snart oxå presentera en ny grej som kommer inom kort.
Om den kommer igen är inte planerat än, det beror lite på hur bra det går och hur bra den mottas så klart.

Dagens Musiktips är ju annars en återkommande faktor som jag kört länge nu i bloggen, tycker den utvecklas lite mer oxå åt rätt håll då jag kanske börjar begrensa mej lite till en HEL grupp i stället för som i början en låt med en grupp t.ex.
Rätt utmanade kan jag säga att hitta en ny spännande grupp varje dag som jag kan presentera för er.

En del frågestunder har jag ju så klart haft och fått tuffa men roliga frågor att svara på, har faktiskt varit spännande för mej oxå, har fått mej att tänka till och stanna upp lite, sånt gillar jag.
Utmana sej själv lite liksom :D

En del nya ansikten har jag lyckat locka hit under resans gång oxå och det är mycket skojigt (Ni är varmt välkommna).
Alla roliga och knasiga kommentarer man har fått under tiden har själv klart hållt mej på gott humör och bloggen lite mer levande.
Feedback har man ju fått oxå genom dom så man vet att man är på rätt väg och kan dessutom utveckla både mej och bloggen.
Tips och råd har man så klart oxå fått.
Ja man kan säga utan er läsare skulle inte denna blogg leva och frodas som den gör.
stort TACK till er allså!!
Hoppas så klart att ni följer den i framtiden med!

Hur ska man fira detta då?
Vad sägs om att jag bjuder på lite kort från Oxelbergen som Kevin och jag klättrade upp på idag och njöt ett slag av den mycket fina utsikten.
Förutom denna "hemliga grej" som jag har planerat så har jag börjat med ritningarna på yttligare en Film Special kan jag ju avslöja.
När exakt detta kommer upp vågar jag varken lova eller säga så ni får väl helt enkelt vänta med spänning och njuta av övriga delar av min mycket fina blogg!!

    
 

Korten är förövrigt tagna med min Mobil kamera så det ska bli spännande att se hur dom blev, sista kortet är på Skalman, Lilleskutt och Bamse som sitter i skyltfönstret till Fritidsresors lokaler.

Tack igen som sagt alla mina kära läsare, ni är guld värda i mina ögon!!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

:)

kul att det går framåt för dig :D

2009-05-24 @ 15:01:34
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn