src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

For The Glory Of...

Ja då var hemma från parken där Kevin och jag varit, innan det var det att vara lite ute på gården vid mitt X medans Kevin busade lite ute och åt grillad korv.
Träffa på två "back in the days" vänner, de andra gången nu på kort tid, och de är skoj, slog mej ner och snacka med dem lite och bytte nummer så vi kunde höras av vid ett annat tillfälle.
Dom bjöd mej på en öl oxå då de hade ett gäng, var farligt måste jag säga i det mycket fina vädret för man vart helt klart sugen på mer och bara sitta där till sena kvällen.
Men som sagt så styrde jag och Kevin våra steg mot parken i stället.

Var rätt mycke folk/barn där oxå vilket var skoj, dom hade tagit fram "hopp bollen" oxå.
Trotts att jag hade kameran med mej så vart det inte av att jag fota den, förövrigt var den rätt full med barn så ja...
Kevin testa på den lite halvt och måste säga att det var lite svårt att hålla han kvar då jag låg me fötterna i marken å höll i han medans han satt på den typ.
Men det gick bra.
Tror han har somnat lite på soffan nu så jag ska gå och väcka han så vi kan laga mat för jag är grymt hungrig.

På vägen hem när vi gick till tonerna av Iron Maiden och Motörhead (Gillar min nya mobil) så träffa vi på Petri och Kotten som åkandes med bilen så jag bytte ett par ord med dem oxå, inte var dag man snackar me dom så de va skoj.
Träffa på Conny oxå innan det så det har varit fullt upp, det här med att vara ute är inte så dumt :D

Nu blir det mat som sagt och mysa med Kevin...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Men tänk så här då. På exempelvis Ica Maxi så kan man ju väga äpplen och sånt och få ut en lapp att sätta på påsen, med streckkod. Så då kan jag köra med snabbkassa och blippa in den koden. Men då väljer jag medvetet det billigaste alternativet, fast jag valt en dyrare äppelvariant. Skiter de i det om de kommer på det?? Jag säger ju bara att jag tryckt fel. Men kommer jag undan med det så tjänar jag ju några kronor på det varje gång.



Har aldrig egentligen haft en uttalad tro på karma, men undermedvetet tror jag att det finns en liten tro eftersom jag ofta har väldigt svårt att inte vara ärlig, speciellt om det gäller pengar och så.

2009-05-22 @ 10:50:02
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn