src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I.M.E. ...

 

Japp då var det dax igen för att skriva om lite poker, jag lirade igår på "Nordic WSOP Expedition $1,000 Freeroll" och det gick rätt bra måste jag säga.
Kvällen började med att jag vann första handen "Grimgoth vinner potten (1280) med två par, kungar och treor" och då kände jag att i kväll kommer jag komma långt.
Fick det sedan bekräftat när jag strax efter fick dessa händer:
Grimgoth vinner sidopotten (3400) med par i ess
Grimgoth vinner huvudpotten (1320) med par i ess
Grimgoth vinner potten (1850) med par i sjuor
(Den var lite kul för den trodde jag ens inte på själv)
Grimgoth vinner potten (1600) med färg, ess hög

Hur som helst så av 5479 spelare så kom jag på 750:e plats som gav $0,20 så man får väl vara nöjd.
Statistiken för kvällen kommer självklart här oxå:



"I should not this
I must not that
No matter how I act I must regret
It´s not me
It´s not me
I got to play
What others say
I got to turn it down when I feel great
That´s not me
It´s not me

I Am Me
Who do you think you are
To tell me what to be
I Am Me
No matter what you say
Today I keep my way
I Am Me
"

Sen vart det slappa och glo på "Unhappily ever after" som gick från 23:55 till 01:35 har bloggat om denna komedi förr men måste hylla den igen allså, den är så jävla bra, sen att Nikki Cox springer omkring i sexiga outfits gör juh inte serien sämmre precis!!
Några exempel kommer här:

    

"She was a fast machine,
She kept her motor clean,
She was the fastest damn woman that I ever seen,

She had sightless eyes,
Telling me no lies,
Knockin' me out with those American thighs,

Taking more than her share,
Had me fighting for air,
She told me to come, but I was already there,

'Cause the walls started shaking,
The earth was quaking,
My mind was achin',
And we were makin' it and you...

Shook me all night long,
Yeah you, shook me all night long
"

Idag blir det lite olika musik tips igen faktiskt.
Upptäckte denna låt igår med ett über coolt intro måste jag säga, är av den tyngre skolan oxå så det svänger så det svartnar för ögonen.
Otargos - Havocalypse

För att sedan gå över till lite mjukare då, men denna text måste man juh bara älska.
Manowar - Metal Warriors
"Heavy metal or no metal at all, whimps and posers leave the hall"

Kolla upp lite Fastway och fastna för två låtar direkt: Rock on och Little by Little

Sedan en icke metal låt då som jag bara älskar, fick tips om den av en snygg brud i solens sken ungefär kanske vid denna tidpunkt förra året, sedan dess har man en del andra minnen *ler*
Jason Mraz - I'm Yours

Och sen går vi över till kult klassikern, denna låt tror jag nog alla i hela världen har hört faktiskt och har ngn form av minne sedan barnsben.
En helt underbar låt iaf.
John Farnham - You're The Voice

"You're the voice, try and understand it
Make a noise and make it clear
Oh-o-o-o, whoa-o-o-o!
We're not gonna sit in silence
We're not gonna live with fear
Oh-o-o-o, whoa-o-o-o!
"

Nu ska jag nog vara lite serie nörd ett tag, ska kolla igenom Big Bang Theory. Som är en mycket bra komedi serie och Kaley Cuoco är rätt het oxå, känns igen från en annan kul komedi serie som heter "8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men Chrille då,nu blir jag besviken. Unhappily ever after är ju bland tidernas sämsta serie,vart är skådespeleriet i denna serie? Du kan ju inte basera en serie på en snygg brud, hehe! Du är rolig du :P

2009-05-10 @ 16:46:34
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: Emilie

Haha nä jag har inte dålig smak vare sig det gäller bra underhållning eller brudar :P Jag måste bara dissa alla färdigskrattade urkassa sitcoms,då de inte ger mig någon tillfredställelse överhuvudtaget. Med vissa undantag självfallet,såsom Frasier,Seinfeld och Vänner som har lämnat ett stort avtryck i tv-historien. Till skillnad från just Unhappily ever after vars humor är totalt ointelligent och utan mening. Trodde bara att du upskattade lite mer klass på din humor, höhö..

2009-05-11 @ 01:13:24
URL: http://morpheus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn