src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Just A Friend...

"Ooooh
Who am I to argue?
I can't change the color of my eyes
Do you really need this?
Oh, please just let me go
I wish that you'd understand
I'm not what you're looking for
"

Ja ni är säkert nyfikna på vad jag hade för mej igår?
Jag var hos en polare och spelade tv-spel!
Vi lirade först Buzz - Pop Quizz



Det gick riktigt bra, FÖRSTA omgången!
Sen fick jag stor stryk...
Vet inte vad det var med mej om jag ska vara ärlig, för det kan ju inte varit så att polaren var bättre än mej?



Så såg det ut när jag vann och den synen fick vi allså inte se nått mer den kvällen....
Vi gick över till Buzz - Hollywood Quizz sen och ni ska inte tro att det gick bättre där inte!
Säger som polaren sa i vår "Poker paus" :-"Jag är inget bra på poker när jag har druckit"
Fast jag ändrar till Buzz så som ni säkert redan fattat!

Fan, jag kan den här!
haha!
Om jag står närmare kanske det går bättre?Inte en till förlust??

Sen efter allt detta så gick vi till "Innekrogen i utkanten av stan" dvs Piccolo Mondo

  

(Stor logga som var svår att fota, där av uppdelningen)

Där bjöds det på Karaoke och som valigt så vart en del låtar slaktade och en del hyllade!
Jag lyckades hålla mej borta från sjungandet och micken så det får man vara nöjd med!!

...Beer Drinking And Hell Raising... (Here we go again)

Idag är det planerat yttligare en Tv-spels kväll hos samma polare!
Revans sugen är jag så klart men innan detta ska jag äta och ladda mentalt...
Slänger med mej kameran och vem vet vad vi kan bjuda på för smaskens då??

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn