src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

King Of My World...

Ja idag är en underbar dag, ska nämligen i väg och hämta Kevin snart här.
Vad vi ska hitta på har jag ännu inte planerat utan vi kör på som det kommer som vi alltid gör, hoppas på fint väder dock så man kan vara ute massor.

Igår när jag lyssnade på Bloodline - Werewolf Training så upptäckte jag att dom använde sej av ett film citat som jag kände igen.
Letade upp det då jag var osäker på vart det var ifrån, Killer: A Journal of Murder heter filmen, är osäker på om jag sett filmen men efter som jag känner till citatet och dessutom känner igen det så borde jag ju gjort det?
Hur som helst måste jag se om den, dock har jag den inte hemma så jag måste leta upp den på lämplig ställe.
Citatet lyder: "Naturally, I now love Jesus very much. Yes, I love him so damn much that I would like to crucify him all over again!"

En annan låt som jag gillar är Edge Of Sanity - Murder Dividead och denna låt innehåller en hel del citat från filmen Ted Bundy, den filmen har jag sett och den är lite seg men har man intresset att veta mer om seriemördare så står man ut.
Minns när jag snöa in på det rätt hårt, följde Discovery Channel Most Evil slaviskt.
Sen efter det har det blivit en del andra Dokumentärer om detta ämne som t.ex: Discovery Channel Deranged Killers.

Tips på fler låtar som innehåller citat som är "coola" motages gärna!

Dagens musik tips:Linkin Park
Här har jag två favorit skivor: Meteora och Hybrid Theory sen har jag faktiskt inte följt dem alls och rammla över just dessa då ett X till mej gilla dem.
Kollade in på sidan nyss och de ska tydligen ha en låt med i nya Transformers filmen oxå, grattis, det är btw den som spelas på hemsidan.
Låten lät bra oxå faktiskt.
Favorit spåret från Meteora blir Nobody's listening och i från  Hybrid Theory blir det In The End.
Och nu måste man ju kolla upp New Divide oxå från skivan med samma namn (Dock bara den låten är med)

"To prove me wrong
To wash this memory clean
Let the thoughts cross
The distance in your eyes
Give me reason
To fill this hole
Connect the space between
Let it fill up to reach the truth and lies
Across this new divide
"

Ibland undrar jag vart världen är på väg.
Läste nyss på Aftonbladet att en 18 årig flicka tydligen sålt sin oskuld på nätet, ja du läste rätt!
Fan ALLT är fan till salu eller?
Hur som helst så vann en 45 årig man auktionen som landade på prislappen 100,000kr
Min spontana reaktion blir, det måste vart ett jävla bra ligg för den prislappen?
Och sen ålders skillnaden?
Varför måste mannen köpa "sex", med så mycke pengar borde han få så det räcker tycker man?!!
Dessutom så finns det väl billigare att "köpa" i såfall?

jaja... Ibland undrar man som sagt vart världen är på väg... (Källa)

Vill oxå passa på att ge er föräldrar med platt-tv en "heads-up"
Skruva upp den på väggen!!
Det är nämligen så att olyckorna med små barn har ökat sedan platt-tv´n kom.
"Under 2007 fördes 17 000 barn till akuten i USA"
Ja jag vet att det är USA men det kan väl lika gärna hända dej här i Sverige?
(Källa)  

Kan bjuda er på klipp från filmen "Inglorious bastards" (Quentin Tarantino kommenterar själv scenen.)
En film jag ser fram i mot så klart!
Enjoy!! 



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

okej, va bra :)

2009-05-21 @ 11:06:11
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Renée

Sv: spanska rader kommer så småningom.. hehe. måste lära mig dom själv först ;P

2009-05-21 @ 14:06:14
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn