src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Last Purple Sky...

"Take this job and shove it
I ain't working here no more
"

Vilken underbar fredag!!
Underbart väder och jobb dagen gick skit fort och humöret var på topp hela dagen måste jag säga.
Efter jobbet så svängde jag förbi mitt X som låg i gräset och gotta sej lite, skulle hämta hennes gammla mobil där som nu mer är min då hon bytt upp sej, nu gäller det att sätta sej in i hur den nya fungerar oxå men det löser sej nog.
Sen kom Kevin hem efter dagis oxå så jag fick krama och snacka lite med han, när jag sitter där oxå så dyker det upp ett välbekant ansikte sen förr.
Det var verkligen länge sen man såg henne måste jag säga, det visa sej att hon bodde där i närheten så jag tog hennes nummer så vi skulle ses snart å ta en fika å snacka gammla minnen, sånt är verkligen skoj allså!!
När jag väl kom hem så hade jag inget nät (Ovanligt att det strular då?) så då ringde jag Comhem för att de skulle åtgärda det så jag kan blogga för er :D

Läste runt mina favorit bloggar och upptäckte då att den nyaste i skaran skrivit om MEJ och min BLOGG, visste att hon gilla den för de fick jag i en kommentar av henne, men att hon skulle göra nått sånt här trodde jag inte vilket är skoj som fan, ett kvitto på att jag gör rätt i min blogg allså!
Bloggen jag yrar om och inlägget om MEJ...
Citat? ja jag kanske kört in lite sånna då å då utan att jag tänkt på det?
Dock kör jag ju låt texter som man kanske kan kalla som "citat"?
Hur som helst kanske jag borde köra mer citat? iaf lite då å då eller vad säger ni där ute egentligen???



Stort tack igen och hoppas jag lyckas hålla kvar ditt intresse för min blogg. (ja er andra oxå så klart)

En annan blogg jag uppskattar är juh Den Lekande Människan och idag skriver han om Jens Lapidus som nu ska slå sej in i serie världen med sin "Gängkrig 145" en artikel i Metro finns oxå det var där jag fick ideen om att blogga om detta, dock så insåg jag snart att den Den Lekande Människan skrev om det och gjorde det mycket bättre än jag säkert lyckas med, så jag hänvisar derför till hans blogg/inlägg. 



"He's going crazy
He's reckless
Without you baby
He's helpless
It's deadly how you broke him
He's a fool
Without you baby
I'm not joking
"

Dagens musik tips får bli en grupp som jag hörde på jobbet idag: Gotthard, det jag hörde rocka loss rätt bra måste jag säga (Svårt att höra på avstånd från en liten bandare)
Inte lyssnat in mej alls här som ni förstår.
Men spontana låtar att rekomendera får bli: What I Like,Everything Can Change,She Goes Down,Round And Round.
Läsa mer om Gotthard går så klart bra.
Alltid lika skoj när jag själv får musik tips som jag dessutom nu kan föra vidare till er.

"I light a spark and you feed the flame,
The whole World is in fire.
I say a word, then you say the same,
Now we're all end up crying.
One thing is for sure:
Still ain't no cure
To defeat the human shame.
Truth is my friend,
We'll never end,
And It's been like this before!
"

= SPRID VIDARE =
Efterlysning av 15-årig flicka!!!


= SPRID VIDARE =

Hoppas det går bra, inget roligt alls det där...

Nähä, nu måste jag äta för jag är grymt hungrig och sedan ska jag installera Internet Explorer 8 som bråka med mej förut oxå.
Sen ska jag ta ett par kalla och njuta av livet (Tåget har ju gått för en timme sen juh!!)

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

:D :D

2009-05-15 @ 23:55:00
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Tack för länk och snälla ord, men det är klart du ska skriva också! Jag tipsade mest om Metro-artikeln.



Ser annars fram mot att läsa din "filmspecial" :-D

2009-05-16 @ 00:22:19
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn