src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

One With Everything...



Kolla till idag och såg att jag fått en ny prenumerant via Bloglovin vilket är skoj men det som är nästan lite mer skoj är att jag i och med det klättrade på rankingen inom "metal" kategorin då oxå!!
(Bild kommer på det här under, och varför jag har "Blur" på titel och adress på dom andra är bara av den enkla anledningen att jag orka inte fråga alla om det var okej om dom syndes på min blogg, så där av så gjorde jag denna åtgärd)
Så vill du hjälpa mej att klättra mera??
Prenumera på min blogg då via Bloglovin... (Klicka på bloglovin ikonerna i menyn till vänster och bli medlem)
Fördelen då är att du får ett mail av dem varje gång jag uppdaterar och kan på så sätt hålla stenkoll på min blogg, självklart kan du lägga till andra favorit bloggar du följer där oxå :D
(Tack på förhand!)

"I'm lookin' out for number one / number one"

Igår så vart min "Coverama" yttligare en succé... Fan va skoj att ni gillar den!!
Kommer nog fortsätta göra den oxå.
Dock har jag inga planer på någon ny som det ser ut nu men vem vet, den kanske dyker upp när ni minst anar :D

"I don't give a damn 'bout my reputation
You're living in the past it's a new generation
A girl can do what she wants to do and that's
What I'm gonna do
An' I don't give a damn ' bout my bad reputation"

I natt sov jag verkligen inte alls bra, är så att det värker grymt mycket i min vänster axel, antagligen för jag suttit allt för många timmar vid datorn och där med suttit knasigt, brukar lägga sej efter ett tag så får hoppas detta lägger sej snart oxå.
Det gör grymt ont!!!

Bra Hångel,Mys och kärleks sånger:
Styx - Queen of Spades

Denna låt är som gjort för mys med den man tycker om faktiskt.
Bara sitta där och njuta liksom.
Så gör det nu!! Have fun!!

Dagens Musiktips: Savatage
Minns ännu mitt första möte med denna grupp som om det vore igår, det var en sen natt och av någon anledning stog TV´n på och dessutom hade kanalen VH1 på, då spelades videon till "Hall Of The Mountain King", jag vart så imponerad så jag la namnet på minnet för att kunna leta upp dom dagen efter.
Sagt och gjort, sedan dess har jag följt dom och lyssnat massor på dom.
Dom har många bra låtar men framför allt är texterna klockrena och träffar mej rätt in i hjärtat.
Många sena kvällar har det blivit med denna grupp allså.
Till min glada förvåning så upptäckte jag i och med detta oxå gruppen Circle II Circle som har samma sångare.
Denna grupp är allså minst lika bra!!
Album att kolla upp med just Savatage blir då: sirens, the dungeons are calling, power of the night, fight for the rock, hall of the mountain king, gutter ballet, streets, edge of thorns, handful of rain, dead winter dead, final bell/ ghost in the ruins, from the gutter to the stage, the wake of magellan, believe och poets and madmen.
Listan på favorit låtar kan säkert göras minst lika lång.
Så här är det bara att ni börjar i någon ände och sen hoppas jag att ni får en lika trevlig resa som jag haft/har!

"Something inside took hold of me, I really didn't know
But overtime it came to be, I knew which way to go
I drove around in search of what would make this all come true
From jazz and electricity and good old southern blues

Hell, we're born to raise some hell
Hell, we're gonna raise some hell"

Cheers!!



            

Kommentarer
Postat av: Renée

inte för att vara sån.. men det finns inte speciellt många metal-bloggar ;)

2009-05-27 @ 14:16:20
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: MrReset

nice blogg

2009-05-27 @ 15:36:17
URL: http://mrreset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn