src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Partymaker...

Som ni redan vet så är jag en torsk på bra film citat eller meningar.
För många år sedan började jag då sökandet efter lite roliga klipp från "Sällskapsresan"
och hittade klassiker som: Bilen På Arlanda,Förbjudet Med Medhavd Sprit,Invalido,Hämta min röka,Tjena Berra och klassiska Suntrip låten.
Men det var NÅTT som fattades... ja vi minns väl alla Gösta när han går ut och på balkongen och skriker "Måtte Djävulen Ta Alla Fruntimmer!"
Exakt!!
Just denna saknade jag och trotts en massa timmar av sökande på olika sidor och Google så hittade jag den inte.
Kom på att jag skulle ta tag i det nu och sökte.
Och döm av min förvåning när jag hittade den på Youtube!!!
Här kommer klippet till er oxå så klart!!
(Är bara ljud och ingen bild från filmen, men vad gör det när det är just det han säger man är ute efter??)

Mycket Nöje!!!



Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn