src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Revelations...

Ja då var Bronsmatchen klar och Sverige vann, det gjorde mej på gott humör att vi vann den, dock så var det lite andra faktorer inblandade oxå.
Jag fick ett par oväntade sms och sedan ringde jag upp å fick snacka skit med en person som betyder rätt mycket för mej.
Passade på att handla en Kebab tallrikMc Orvars i pausen mellan andra och tredje perioden.
Fick hem erbjudande att den skulle kosta 39:- ordinare pris var 59:- betalade med kort och efter som det var under 50:- som jag skulle betala så la dom på 4:- så istället för att spara 20:- så sparade jag allså bara 16:-.
Hur som helst var den gott och deras pomme var som vanligt lagom krispig och knaprig, köttet var så där till en början men man vande sej, den var halv kall oxå och endå tog jag inte en kvart på mej ner som de sa att maten skulle dröja, ett litet minus, men är man hungrig så är man :D
Den får endå 3 stjärnor av 5 möjliga...




"Well, I aint evil, Im just good lookin
Start a little fire, and baby start cookin
Im a hungry man
But I dont want pizza
Ill blow down your house
And then Im gonna eat ya
"

Läste om en som förlorat ersättningen av sin A-Kassa för att hon missat ett möte med Arbetsförmedlingen för hon var på begravning för sin mor.
Ja se staten... Dom är fan bänga i huvudet!!
Lär om artikeln själv så får du se.

Kan avslöja att jag just samlat på mej ca 14 bilder som jag tänkte använda när jag skriver om den där filmen jag tänkt gå in lite extra på djupet av, dock känner jag att insperationen inte är 100% hos mej så jag får tyvärr skjuta upp det lite, hade faktiskt planerat annars att skriva om den idag.
Tänkte avslöja ett citat från filmen för er extra nyfikena, men jag googla nyss på det och första träffen gav resultat så jag hoppar det med *hahaha*

Vill oxå påminna om detta:
"Jag måste oxå säga att jag är grymt nyfiken på mina 3 Prenumeranter som jag har via Bloglovin, vill ni ge er tillkänna så skulle jag uppskatta det iaf så tack på förhand för erat stöd.
(Ni andra är inte så dumma heller)"

Nähä, nu lämnar jag er för en stund...
Men ger er nått att fundera på nu iaf...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

KEBAAAABTALLRIK..! Jevlar, det var längesedan, måste avnjutas i veckan!

2009-05-11 @ 08:31:21
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn