src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Iron And The Maiden...

Då har man varit hemma ett tag då, är så att Kevin och jag har varit på turne en sväng som ni säkert redan vet, vi har varit och gjort Stockholm osäkert, har varit helt underbart faktiskt.

Dessa lekte vi med på gården b.la



Riktigt skojiga måste jag säga :D
Här flög ett flygplan förbi oxå



På vägen hem fotade jag detta über coola hus oxå som har en fin utsickt



Testade ett par nya öl oxå Guldkällan och det var inte katt piss som man så fint säger.



Kevin fick oxå en jätte stor nyckel som han vart grymt impad av (Den går säkert till ett slott)



Tänkte tipsa om två snus sorter oxå som finns att hitta på Mitt snus
Från Vänster är det Whiskey snuset Probe och sedan General Extra Stark bägge då i lös form, den sist nämnda gav mej en nickokick faktiskt trotts att jag är van snusare, absolut ett snus jag skulle vilja snusa på heltid :D



Trotts låg konjutur så byggs det i Stockholm...



När vi kom hem så smet Kevin och jag förbi Mc Donalds och han fick då ett über coolt Spiderman spel.



Ja det var väl allt om våra äventyr skulle jag tro??!!

Vill oxå påminna om att jag fortfarande har frågestund här på bloggen och svarar på ALLA frågor som jag får :D
Så följ nu Therrors exempel och ställ lite roliga frågor till mej.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Therése

Guldkällan är bra grejer, Stockholm likaså! Vi flyttade faktiskt in i en nybyggd lägenhet förra året, det byggs verkligen utav helvete här.

2009-05-03 @ 20:57:24
URL: http://www.hanky.se/therror/
Postat av: Rebecca

gillade ni Stockholm då? :)

2009-05-03 @ 21:39:53
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Kul att du varit i Stockholm - och druckit öl! Jag har inte varit inne på din blogg under några dagar och har missat en del kul märker jag. Kul att Kevin fått det coola spelet. Nästa omgång McD-prylar lär bli Natt på Museet 2 - dinosaurieskelett, indianer etc. Första filmen var väl... sådär...

2009-05-06 @ 23:45:59
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn