src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Trick Or Treat...

Efter som jag skrev i mitt inlägg "Delight And Angers..." att jag skulle gå in på EN speciell film snart så tänkte jag börja med att säga att det INTE är denna film utan jag har en annan i tanken, denna får ni som bonus!

Efter ett tips av Micke om filmen Trick Or Treat så har jag nu äntligen sett den.
Den var helt ok, tror jag hade lite för höga förväntningar på den faktiskt.



Hur som helst var det lite skoj att se Gene Simmons som radio DJ men nästan ännu roligare att se en kortklippt Ozzy Osbourne som hatare av hårdrock.
Fastway (Wikipedia) gör oxå ett bra jobb på att framföra filmens alla låtar.
Mer kuriosa om denna film hittas på t.ex Wikipedia.
Finns btw då ett album med Fastway som då heter Trick Or Treat efter som dom står för soundtrack som sagt.

Är skojigt när en annan får lite nya musik tips, rätt sällan man får det av en film oxå måste jag säga.

Tycker iaf att du ska se filmen om du yttligare vill ha en kult rulle i minnet som du sett och kan säga det till folk sen.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn