src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

We Got The Power...

Jag blir alltid lika glad när min vän "Hasse" loggar in på min msn, för han har Iron Maiden - Iron Maiden omslaget som bild...
Sen är han skoj å prata med oxå men det händer tyvärr inte så ofta längre.



När jag är endå inne på ämnet Iron Maiden så såg jag en glad nyhet.
Flight 666 kommer att släppas på dvd
Undrar om man kanske skulle ta och beställa "Limited Edition Double Picture Disc Vinyl" ??
Så jävla coool!!
Och kanske oxå "Limited Edition special deluxe Double DVD with stiched 40 page souvenir booklet"
Får absolut kolla priser osv på detta :D


Idag på jobbet flöt allt som vanligt, och lite ideer dök upp i huvudet, ska se om jag kanske kan kolla mer på det till helgen.
Det rör iaf Pokerstars klient, fick lite nya ideer idag som jag tänkte testa.
Lite hemlig är jag där så ingen snor denna über ide jag har.
En annan ide jag har är oxå att jag ska kolla på en grej ang. min blogg får se om jag kanske hinner kolla på det redan idag.
Så håll ögonen öppna för förändring på den oxå :D
(Fixade det lite snabbt nu, dock vart det inte 100% som jag ville men får kolla mer på det vid annat tillfälle)
(Coolt va??)
(Inte 100% klar heller för den delen)

"I got one bad habit (one bad habit)
I like to rock 'n' roll
I got one bad habit (one bad habit)
I like to rock 'n' roll
I'm not mean, I'm not rude
But just don't make me lose my patience, dude
I don't curse, well just a bit
Somehow gee whiz and golly don't make it
Still they say I'm bad from the preachers to my dad
Cause I can't give up this feelin', it's just so damn appealin'
If they have their way I won't last another day
No matter how I try I can't stop this thing
"

Dagens musik tips blir: Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight.
Som ni redan vet så ligger dom varmt om hjärtat och denna låt är mäktig live som på skiva.
Introt får man rysningar av genom hel kroppen av allså.
Iron Maiden är ett tidlöst band.

"We shall go on to the end.
We shall fight in France,
We shall fight on the seas and oceans,
We shall fight with GROWING confidence and GROWING strength in the air.
We shall defend our island whatever the cost may be.
We shall fight on beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight in the fields and in the streets.
We shall fight in the hills,
We shall never surrender.
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Leena

Skrev om det för länge sej, tackade nej... :)

2009-05-07 @ 18:55:58
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn