src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Beautiful Loser...

Jag funderar på vad det kan vara när man ligger i soffan på kvällen och är så trött så man nästan somnar och är as trött, sen när man går in i sängen och lägger sej så kan man knappt somna!
Vad är felet liksom?
Varit så för mej ett tag och det är irriterande...

 
Ser ni John Blund så hälsa från mej att jag är sur på honom!

"Please turn on your magic beam
Mr. Sandman, bring me a dream.
"

Många tankar och idéer flödar än i mitt huvud, måste bara försöka hitta en struktur i hur jag ska presentera dom för er.
Får bränna av en gammal sak som jag tänkt tagit upp men tvekat att göra.
Tycker endå den är lite cool så den kommer efter detta inlägg. 

Sen ska jag få tid och rum för minst två andra grymma saker som jag sprungit på.
Spännande det låter va?
Bra.

"Hold on, hold on tight
i'll make everything all right
wake up don't go to sleep
"

Sitter nu och funderar medan jag svarar på sms om det är nått mer jag har att tillägga?
Och Kommer inte på nått mer, lovar att jag kommer på att jag glömt nått som vanligt i morgon på jobbet för att sedan komma hem och inte komma i håg det.

Dagens Musiktips: Divine Heresy (Myspace)
När frontmannen Dino Cazares (Fear Factory) startade bandet 2005 så visste han nog vad han gjorde.
Vet inte vilket fack jag skall sätta dom i men jag får känslan att Deathcore blir nog rätt bra men med den rena stämman som inslag.
Underbar musik är det hur som helst, växlande låt för låt känns det också som det är.
Där av två youtube videos.
Album att kolla in: Bleed the Fifth och Bringer of Plagues.
Först en fart låt och sen en lugnare.

Divine Heresy - Failed Creation
Divine Heresy - Closure




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Det verkar vara rätt vanligt det där med sömnproblem. Själv är jag precis tvärtom, har svårt att hålla mig vaken kvällstid om jag inte är sysselsatt med något. Jag har förstått att du inte läser böcker men annars är det ju ett bra knep att läsa något. Avkopplande. (Nu kommer du säkert svara "Nej, jag läser aldrig och kommer inte att börja heller"....bara för du är så enveten...hahaha ;)

2009-11-12 @ 19:00:19
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Är det intressanta ämnen eller "fakta" böcker så kan jag faktiskt läsa dom böckerna!

HA! där fick du! hehehe

2009-11-12 @ 19:54:08
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Näbbgädda......:D (ett av mina favoritord, måste börja använda det oftare)

2009-11-12 @ 21:24:20
Postat av: Zolyra

I know the feeling =/ Har grava sömnstörningar just nu som sätter käppar i hjulet för det mesta känns det som, framför allt skolan vilket är jäkligt surt. Hoppas du får en god natts sömn inatt åtminstone, håller tummarna :)

2009-11-12 @ 22:56:10
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn