src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dream Evil´s Nya Platta...

 

Väntan är över och det är nu rätt tillfälle för Sveriges alldeles egna och mycket speciella Dream Evil som precis har tecknat ett nytt världsomspännande kontrakt med Century Media Records och är äntligen tillbaka med ett helt nytt studioalbum "In The Night".

Senast dom gjorde ett album hette det "United" och då var det 2006, så det är verkligen på tiden nu att dom kommer med nytt tycker jag.

25 Januari 2010 planeras "In The Night" att släppas och kort efter det blir det bl.a. en Europa turné med Stratovarius.
I Nord Amerika släpps det dagen efter (26 Januari 2010).

Mer info inom kort men för den som vill kan ju följa med via deras hemsida eller varför inte Myspace.

Detta album kommer att bli mycket spännande tycker jag och jag ser redan fram i mot det.
Vore grymt kul att få se dom live igen också så klart.

Håll ögon och öron öppna nu så ni inte missar varken dom eller deras nya album!

Cheers!!




Kommentarer
Postat av: Michalw

sv: Det var visserligen ingen dum idé. Har testat nu och det verkar funka. Så så kanske det kan bli. Då återstår bara att lösa hur fan jag ska få ut lösen till alla som jag tycker ska ha tillgång till underavdelningen. Alltså utan att behöva publicera det så vem som helst kan se.

Kör ju typ via msn/facebook till dem som finns där, men resterande vete fan.

2009-11-30 @ 17:29:23
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Emmelist

har som aldrig lyssnat på dom. ska absolut kolla in vad det är :)

2009-11-30 @ 20:25:35
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

helt sjuuuukt vilken pipa han hade :D GRYMT!!!



Ska tipsa om några bloggar jag läser strax. du är en av dom :D

2009-11-30 @ 22:34:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn