src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hypocritical Souls...

I dag har min hjärna gått på högt varv, jag har varit på kreativt humör och tänkt ut massor med saker som jag tänkte ta upp i bloggen.
En del har jag redan förberett, nu ska allt bara skrivas så klart.
Men det ska nog inte vara några problem skulle jag tro.

Tänkte förbereda så man kan bara publicera ut vid tillfälle för att på så sätt spara lite tid.
Kört med det ett tag faktiskt och kan avslöja att det är otroligt smidigt.

Så det är sedan bara för er att luta er tillbaka och njuta av dessa inlägg när dom väl kommer.

Allt känns så klart på topp och det är underbart och gå omkring och bubbla full med idéer och kreativitet, var så att jag glömde bort frukosten på jobbet idag så jag gick fem minuter senare, så inne var jag i mina tankar och arbete (alla går inte samtidigt).

Resten av dagen flöt på i bra fart och allt känns bra.
Känns inte som jag har så mycket mer att tillägga.

Dagens Musiktips: Leningrad Cowboys
Detta finska band kanske är mest känt för sina humoristiska texter och löjliga frisyrer?
Men man ska för den skull inte underskatta dom tycker jag, för att göra musik det kan dom.
Förutom alla covers som dom gjort en och annan egen låt.
Vill du höra bra covers eller bara bra musik är detta absolut en grupp för dej.
Album att kolla in: 1917 - 1987, Leningrad Cowboys Go America, We Cum From Brooklyn, Live in Prowinzz, Total Balalaika Show - Helsinki Concert, Happy Together, Go Space, Mongolian Barbeque, Thank You Very Many - Greatest Hits And Rarities, Terzo Mondo, Go Wild, Global Balalaika Show och Zombies Paradise.
Nu till en ganska typisk cover låt med dom.

Leningrad Cowboys - Those Were The Days



Cheers!!



Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: på kerrang och rockspot :)

2009-11-12 @ 16:32:48
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn