src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Pass Out Of Existence...

 

Rob Zombie är inte bara känd för sin musik utan även hans filmskapande.
Han har nyligen gjort ett uttalande där han säger att han vill lämna skräck filmernas värld och göra något annat, han har ju redan gjort en del bra skräck film så som: "House Of 1000 Corpses", "The Devil's Rejects" och "Halloween" och "Halloween II" som kom ut i Augusti.
Hans nästa film blir en action film vid namn "Tyrannosaurus Rex" en film jag ser fram i mot så klart, ska bli spännande.
Nyligen har han också släppt sin solo album vid namn "Hellbilly Deluxe 2".
Verkar som Zombie har många järn i elden.

Nu har jag en diskussion och Kevin undrade vem det var på en löpsedel som jag har här inne var.
Jag förklarade då att det var Bruce Dickinson i Iron Maiden, han undrade sen om jag hade varit på dom.
Vilket jag då har, han undrade om vi inte kunde gå tillsammans någon gång och jag svarade att det är klart vi kan.
Sen undrade han om dom spelade länge och det sa jag att dom gjorde, då ville han helt plötsligt inte gå.
Undrar vad det ska bli av han?? *ler*

Jag har ofta varit öppen och ärlig i bloggen något som jag trivs med för det ger er en lite mer personlig bild av mej och mitt liv, dock tycker jag ändå att jag mörkar en del, men efter jag frågade er om er uppfattning om mej så insåg jag att det avslöjas mer än jag trodde.
Lite spännande och scary.

Hur som helst vet jag inte hur ärlig jag kan och inte vara, svår balans gång det där.
Med det sagt så kör jag bara på.

I går så kom en vän över till oss och höll oss sällskap, vi åt och samtalade i hop och det var trevligt.
Sen hade jag och Kevin Lördagsmys med sura godisar och sweet chili chips det var hur nice som helst.

När han lagt sej så spelade jag lite poker och slappade, det var då jag fick ett sms.
Personen i fråga kom senare hit, vi samtalade och diskuterade som vanligt allt mellan himmel och helvete, mycket trevligt måste jag säga.

Denna person väcker också sovande känslor hos mej, men samtidigt är det en dimmig framtid som ligger framför mej.
Likt en riddare så har jag inte tagit av mej min skyddande rustning än för att öppna upp mej.

Vet bara att jag gillar personen i fråga och dom känslorna är besvarade.
Det räcker för mej.
Man får ta ett steg i taget helt enkelt.

Är också fylld med inspiration och vill skriva av mej samtidigt som jag vill göra så mycket annat.
Först och främst måste jag lösa en annan sits som jag sitter i nu, det går inte att lossas som den inte finns längre.
Då kommer en sten från mitt hjärta få lätta och jag kan blicka framåt.
Frågan är bara vem man ska fråga?

Efter som detta inlägg är långt nog så hoppar jag över "Dagens Musiktips", hänvisar där med till "Monsters Of Metal Vol. 7..." där får du mer än ett musiktips kan jag lova dej.

Nu ska jag göra frukost och kramas med Kevin, idag är dagen han ska till sin mamma, dagen av tomhet.


"Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand
"

"Such a lonely day
And it's mine
It's a day that I'm glad I survived
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

sv: en annan fick ju sin första kyss på trollets ena stortå ;)

2009-11-29 @ 12:50:49
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: anake

Har bara en sak att säga....ta chansen när livet ler mot dig ;)

2009-11-29 @ 17:35:46
Postat av: Heyli

de låter vettigt det, får hoppas vi gjort rätt val nu :)

2009-11-29 @ 20:29:30
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: zolyra

Haha lugn du bara, han kommer in i det så småningom ;)



2009-11-30 @ 15:20:59
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn