src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Set Ablaze...

 

Idag på jobbet så kände jag mej otroligt peppad och redo för att jobba, efter det dagliga mötet över vad som skulle göras så gick jag mot min plats, på vägen så hälsa jag glatt på alla jag mötte med orden "Hallå mannen", ungefär halvvägs igenom så insåg jag plötsligt att jag även sa det till tjejerna som jag mötte, tänkte till och mindes  deras lite förvånade blickar i huvudet.

Då var jag tvungen att börja skratta lite för mej själv och tänkte "Folk måste ju tro att jag är dum i huvudet".
Och det är jag nog eller i alla fall lite galen så där eller kalla det sprallig.

Dagen flöt sedan på bra och jag hade att göra hela dagen och det är ju skönt det.

Nu har jag varit hemma ett bra tag och det enda jag hunnit med är att sitta här framför datorn, och jag lär bli kvar ett tag till, ska förbereda lite av dom inlägg som jag ska bjuda er på nämligen.

Idag har jag nämligen lite mer tid.

Därför så väljer jag också att hoppa över "Dagens Musiktips" idag, det är ju trotts allt det som tar längst tid i såna här inlägg från min sida.

"Brothers everywhere - raise your hands into the air
We're warriors, warriors of the world
Like thunder from the sky - sworn to fight and die
We're warriors, warriors of the world.
"

Nä nu ska jag ta tag i det andra inlägget för jag kommer verkligen inte på nått mer att skriva om nu faktiskt.

Cheers!!





Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Coolt, Mannen!

Förresten, visst berättade du tidigare om att något bolag i Syd-/centralamerika(?) fått tag på en kassett med ditt gamla band. Å så var de lite intresserade av att göra något av det? Har du hört något mer?

2009-11-19 @ 21:12:49
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Zolyra

Sv: Hehe tack så mycket :)



Hahaha äsch, kör på "hallå mannen" det funkar fint :P Själv är jag ganska van att tilltalas med samlingsnamnet "grabbar" med bandet och allt hehe.

2009-11-19 @ 22:12:57
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah ball blogg :D

2009-11-19 @ 22:46:32
URL: http://shitus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn