src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Smile Pretty For The Devil...

 

Idag när jag kom hem från jobbet hade jag en trevlig överraskning väntandes på dörr mattan, ännu en gång har jag fått en katalog från Nuclear Blast, hur skoj som helt.
Det blir bra Fredags nöje känner jag.

 

För er som undrar hur det går för Kevin och hans brutna arm kan jag meddela att det går bra och det ser nu mer ut på detta viset.
Det krävs lite hjälp vid av och på klädnad och skära maten men annars är han hur duktig som helt.

Idag såg vi Monsters VS Aliens igen, skönt break från alla andra filmer som man sett 1487756287 gånger typ.
Han tyckte den stora roboten där var lite läskig så du kröp han upp i mitt knä.

Vi har det med andra ord hur underbart som helt, när jag berätta att i morgon kunde vi sitta uppe hur länge vi ville och bara mysa så jubla han högt.

Jag själv mår bra också så klart, det ändå som tynger mej lite är kanske att jag känner att jag inte levererar så mycket intressant att läsa just nu, men nästa vecka så lär jag klara av att leverera en del coola nyheter och annat skoj så klart.

 
"I'm a wild child, come and love me
I want you
My heart's in exile I need you to touch me
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Ni verkar ju ha det hur mysigt som helst. :)

Glöm inte chips och godis imorgon. Lär din son redan nu att äta dillchips och geishachoklad, han kommer gilla det för alltid, jag lovar.....:D

2009-11-26 @ 22:09:00
Postat av: Zolyra

Nej vi får väl se om jag tar mig tid att se dessa filmer, känns just nu som att jag klarar mig bra utan men om tillfälle kommer så varför inte.



Antar att du menade Underworld och inte Twilight ;) Håller med om att de filmerna är grymt bra!



Låter som att ni har haft en riktigt mysig dag, skönt att det fungerar ok med stackars armen också.

2009-11-26 @ 22:50:17
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Monsters vs Aliens är cool! Skönt att Kevin (och du själv, så klart!) mår bra!

2009-11-26 @ 23:22:47
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Han är inte så mycket för chocklad.



Men han gillar chips och vi varierar vårt godis intag så som det ska vara.

2009-11-27 @ 05:16:34
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: fanny

ja ja kan besöka din blogg o se va du skriver om...men bloglovin väntar ja me...ser de som lika dant som att preminuera på en tidig, man kan inte ta alla, måtse prov läsa sen ta de bästa

2009-11-27 @ 16:48:48
URL: http://banny87.blogg.se/
Postat av: Malin

En av de bästa låtarna som nånsin gjorts

av W.a.s.p. =)

2009-11-28 @ 21:27:07
URL: http://frozenvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn